søndag, november 08, 2009

Dersom du synest…

363 365

…at du høyrde noko nettopp, så var det antakeleg berre eg som slapp ut eit lukkeleg lite sukk. Eg vart nemleg åleine heime ei lita stund no i ettermiddag, og det vart så stilt og fredeleg i huset. Sukk! :)

Det store spørsmålet når ein får ei slik stund for seg sjølv er sjølvsagt kva eg skal prioritere. Husarbeid? (Absolutt utelukka!) Strikke? Sy? Lese? Gå ein tur? Eg starta i alle fall med kaffi og litt nettsurfing, så får vi sjå kva eg har mest lyst til etterpå. Og når resten av gjengen kjem att skal ungane pynte farsdagsbløtkake til pappa etter alle kunstens reglar!

Ha ein strålande søndags ettermiddag…

7 kommentarer:

  1. Høyrest heilt herleg ut!!
    Men å prioritere kva ein skal når ein har tid for seg sjølv er verre..
    No skal eg og mannen gå tur og la ekstraomgang vere ekstraomgang. ;-)

    SvarSlett
  2. Hihi..det er sånn jeg "kjenner" deg - deg & kaffekoppen :-) Kos deg så masse å nyt hvert sekund:-) Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ser ut som du har funnet en perfekt måte å starte alenetida på, synes jeg! Lys og kaffe...
    Her er det også stille i huset... Lillegutt har feber og har sovna på sofaen, og mannen er avgårde for å spille på en gudstjeneste. Helgefred i stua.. skjønt hadde lillegutt vært frisk ville vi blitt med vi også.
    God søndag!

    SvarSlett
  4. Kos deg masse!
    -og farsdagsblautkake var absolutt ingen dum idè! Men mannen her er ikkje så opptatt av kake, så vi tar gulrotkaka frå fredag i staden.. :) Ellers har vi vore i skogen og eg har fått pusla litt, og no ventar laksen i ovnen.. Deilig søndag!

    SvarSlett
  5. I don`t understand a word, but it`s very beautiful and warm image! :)

    SvarSlett
  6. Hihi... nydelig stund der der ja!♥ Håper at både det lille friminuttet og kakepynting- og spising etterpå var fint. Og du? De kløverne har jeg fått som avleggere fra min mor, aner ikke om man kan kjøpe dem som ferdige planter eller hva. Men avleggerne lever videre overalt, vi er flere som har fått og de er fantastiske! Ha en flott kveld! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  7. Så flotte innlegg, både det forrige og dette. Deilig med ei stille stund aleine heime. Så koselig du hadde det. Flott og stemningsfullt bilde ble det også.

    Likte det du skrev og illustrerte på forrige innlegg. Han har den hele vide verden i sin hånd!

    SvarSlett