tirsdag, november 10, 2009

365!!!

364 365

Så fort går eit år, folkens! Eg har nettopp lagt ut det siste biletet i 365-prosjektet mitt, der målet var å ta eit bilete kvar dag i eit år. Eg oppdaga at det må ha lurt seg inn ein feil ein eller annan stad, for eigentleg skulle eg visst ha vore ferdig i går, men eg ser gjennom fingrane med det og kallar prosjektet godkjent! :)

365 365

Det aller siste biletet eg tok i denne serien, er av ein nyprodusert handlepose som snart kjem for salg. Eg har sydd ein del handleposar siste året, så eg synest jammen det passar bra å avslutte med nettopp dette biletet.

Det har vore fint å ha litt press på seg med med hensyn til fotograferinga, og eg trur nok eg har lært ein god del dette året. Eg har i alle fall ikkje blitt mindre glad i å ta bilete! Så sjølv om eg er ferdig med prosjektet mitt, har eg absolutt ikkje planar om å parkere kameraet! Og tida får vise om det vil bli fleire slike prosjekt på meg etterkvart.

For spesielt interesserte kan eg informere om at serien kan sjåast i sin samanheng her. :)

8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jeg kan fortelle deg at prosjektet ditt har vært til stor glede for meg. =)

    Elsker retten og sletten dine hverdagsbilder. =) mmmmmmm.... løøøøøvvli! =)

    SvarSlett
  2. Så herlige, små nålputer du har sydd. Virkelig søte detaljer på de, helt nydelige med de små stitcheryene i midten.

    Flotte bilder du viser i dag også. nydelig veske, og fint i vinduet ditt.

    SvarSlett
  3. Nydelige, stemningsfulle bilder! Jeg er imponert over prosjektet ditt! =) Det var veldig tydelig at vi beveget oss gjennom et helt år, både med tanke på motiv og lys..
    Heeerlig!! Takk!!

    SvarSlett
  4. Tenk så flott å ha eit slikt 365 prosjekt som minne...
    Herlege bilete...
    Måtte berre ha meg 5 min pause..
    Laaang dag og sein kveld før eg er heime, møter rett etter jobb er hektisk..
    Nyt sola om du kan ;-)
    Ps: Stilig ordbekreftelse retro-
    passa ikkje den kanskje !!

    SvarSlett
  5. Kjempebra! Gratulerer, det skal litt innsats til for å huske å ta bilder hver dag.
    Nåleputene dine er forresten helt fantastiske!

    SvarSlett
  6. I går fikk jeg pakken jeg bestilte fra deg! Tuuusen takk! Alt er så nydelig og forseggjort! Takk for den lille duftposen også =)
    Bilder og litt reklame kommer på bloggen min neste uke :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Visste inte om jag hade kommenterat din blogg eller inte... Skråammande att ha sååå dåligt minne. Vill i alla fall säga: VACKERT! Och din fototalent är värd att vårdas! Blev ingen tovning idag...förresten vet jag inte var jag lagt nålarna...oj, oj.

    SvarSlett
  8. Har det gått et år allerede? Jeg trodde du startet i vår, jeg. *tida flyr*

    Grattis med et år i bilder.

    SvarSlett