tirsdag, oktober 13, 2009

På arbeidsbordet


På arbeidsbordet mitt ligg det ein fin liten haug med ørsmå lavendelduftande posar som skal sendast ut som små ekstragåver når eg sender ut varer frå Buda mi. Eg har hatt god hjelp av dei to største ungane med stempling og fylling av posane. Kjekt med lagarbeid! :)


No skin sola på snødekte fjelltoppar utfor vindauget her eg sit, og Vesla må nok skifte vérkortet sitt i vindauget når ho kjem frå skulen! Det vert nemleg ein knallfin haustdag!

Nyt dagen!

13 kommentarer:

  1. Tack, vi ska njuta av dagen. Och de små lavendelpåsarna är såååå fina. Blev väldigt glad när jag hittade en i paketet jag fick häromveckan! Det lilla extra;0)

    SvarSlett
  2. For noen flotte merkelapper!

    SvarSlett
  3. Så vakre Lavendelposer, bra med lagarbeid;)
    Skal ut i den vakreste høstsolen og NYTE DAGEN!
    Takk, og det samme til deg;)
    Feel~good~klem.

    SvarSlett
  4. Super fine lavendel poser. Det er sjovt, jeg havde tænkt mig at begynde på det samme, når jeg solgte mine vare. Men hvordan laver du dit navn på? Er det et stempel?
    Mvh sarah

    SvarSlett
  5. Takk skal de ha, alle saman! :)

    Sarah: Eg har brukt stempel, ja. :)

    SvarSlett
  6. Hei. Koselig å kikke innom hos deg.
    Var på misjonsmøte i bygda di laurdag. Tenkte på at eg kanskje traff deg... det hadde vore koselig...

    SvarSlett
  7. nydelige bilder :) og posene var flotte :) ha en forsatt fine uke

    SvarSlett
  8. så koselige poser.
    og så utrolig koselig med værkort.

    SvarSlett
  9. Eg må berre få seie det igjen, at bloggen din er berre så vakker!!! Og ein veldig dyktig fotograf. Det er ein nytelse å vere innom sida di.
    mvh Aina

    SvarSlett
  10. Nydelige lavendelposer!
    Skjønt bilde med lykter og bær også:))

    SvarSlett
  11. Vilken underbara små påsar. Måste in och titta mer. Gillade väderkorten, vilken rolig idé. Kram

    SvarSlett
  12. Så søte de var, dine nye lavendelposene! Det er sikkert en hyggelig overraskelse for dine kunder!

    SvarSlett