tirsdag, oktober 06, 2009

Lys i mørket


Når ein ser på dei to siste bileta i 365-serien min, kan ein nesten tru at det har vorte jul her i heimen, men det har det altså ikkje. Det er berre eg som i desperat mangel på lys prøver å skape nokre lyspunkt innandørs i det temmeleg grå og dunkle véret vi har denne hausten. Nok ei lysslynge i stova vår hjelper ein bitteliten tanke, i alle fall.


Dei raude epla i skåla på kjøkkenet vårt kjem frå ei stor kasse som landa på trappa i går. Nokre av dei vart trylla om til ei lun eplekake i går kveld. Eg brukte denne oppskrifta, og den er verkeleg supergod! Tusen takk for epla, mamma! :)

Ha ein fin haustdag der du er!

8 kommentarer:

  1. I have trouble understanding your language, but the pictures speak for themselves. Looks beautiful and so cosy! :)

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder. Hørtes veldig godt ut med eplekake. Tror jeg må prøve den oppskriften. :)

    Så fint det ble i bokhylla når du sorterte bøkene etter farger.

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  3. Her er det faktisk vinter! Snøen ligger på bakken, og gutten min stod lenge i vinduet og pekte. Vi må desverre holde oss innendørs og pleie forkjølelse. Da passer det bra med litt grove vafler! Eplekake hadde heller ikke vært å forakte :O) Ha en god dag!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde også en lysslynge framme i hele fjor vinter, den skal jeg jammen ta fram igjen nå:) De gir jo kjempefint lys synes jeg!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. så utrolig koselig det siste bildet ditt var!!

    SvarSlett
  6. Å, de vanvittig fine innleggene dine, altså...... Gjør meg i godt humør laaaaaaaangt innover.
    De utstråler slik hverdagsliv sjarme og varme, så jeg blir helt "lodden" inni meg=) (Sitat lånt fra Timon og Pumba; jeg blir helt varm og gløden og lodden inni meg.....)

    Herlig, herlig..... 1000 takk. Kathrin.

    SvarSlett
  7. Så koselige bilder! Ekstra lys er en nødvendighet nå på høsten... og hva er vel da bedre enn å bruke ekstra koselige lys?

    SvarSlett