torsdag, oktober 22, 2009

Av og til...

...krev kvardagen for mykje av meg til at eg orkar å vere kreativ. I alle fall til å vere kreativ lengre stunder om gongen.


Men å få utløp for kreativitet er viktig for meg. Det gir meg så mykje, og det skal faktisk heller ikkje så mykje til bestandig. Å sitje stille nokre minutt på arbeidsrommet med kaffien min medan Minsten søv...


...smårydde litt i sakene mine...


...drøyme opp nye prosjekt i hovudet mitt...



...og sy dei to siste saumane på ei ny pysjamasbukse; - så har eg fått påfyll på energitanken og er klar til ny dyst! :)
Og pysjebuksa skal eg snart teste. Ha ei god natt!

10 kommentarer:

  1. åååå...får vi se pysjamasbuksen? Den ser så munter ut!

    SvarSlett
  2. Den må vi få sjå meir av...
    God natt til deg også!

    SvarSlett
  3. Slike ting er koselig, og veldig fint innlegg.. :) Er enig med deg, litt kreativitet er godt, hver dag. Koselige bilder fra deg. Håper pysjamasbuksa var god på. :)Bildet av den var iallefall fint, med matchende knappenåler. ;)

    SvarSlett
  4. Sov godt i den kule pysjamas buksa!
    Eg har ofte ikkje tid til å hente fram kreativiteten men drøymer meg heller vekk i andres blogging og vert inspirert likevel..
    God helg,snart!

    SvarSlett
  5. Akkurat slik er det! Det skal jammen ikkje så mykje til alltid...

    Sjølv er eg sjuk denne veka, og det er lite overskudd til både kreativitet og blogging (og ikkje andre ting heller, forsåvidt), men då hjelp det å lese slikt! No har eg lyst å klippe i litt stoff, i det minste! ;)

    Ha ein strålande dag!

    SvarSlett
  6. Hei Haust!
    Arbeidsrommet ser så fint ut, og du har sååååå orden i stoffene sine. Sukk......jeg prøver, men det sklir stadig ut!
    Ja, slike små kreative pusterom er nydelig og selvfølgelig med kaffekoppen som godt følge. Ha en finfin helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Kjempekoslig :) så kjekt med eit skap fult av tekstiler.. :) Gleder meg til å få opp vårt hus, slik at eg har ein annar plass enn ei eske, å gjere av mine tekstiler også :) Ha ei super helg :) godklem

    SvarSlett
  8. For en herlig hylle med stoff! Så oversiktlig og pent.. jeg tok frem symaskina mi i går, og tror jeg er bitt av basillen :)
    Kjenner at jeg har behov for en skikkelig stoffsamling.. hihi =)
    Digger den søte konfektboksen din. Husker at min oldemor hadde en slik i kjøkkenskapet sitt, og i den var det alltid sjokolade.

    Ha en fin helg!
    Madeleine

    SvarSlett
  9. Godt at en kan nytte småstundene noen ganger.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  10. pysjamasbukse...det kan vi like:)

    SvarSlett