onsdag, september 09, 2009

På guterommet



Vi har flytta litt rundt på diverse møblar, og dermed fekk Storebror seg nytt (evt. gamalt) arbeidsbord. Eit bord, ein stol, ein god lampe og ein boks med nye fargeblyantar er igrunn alt som skal til for å skape eit hjørne som inviterer til å setje seg ned og arbeide. I alle fall får eg lyst til å slå meg ned her! ;)

Kartet er eit loppefunn frå nokre år tilbake, det same er lampen. Bordet har eg funne i ei grøft, og boksen var det eingong fruktcoctail i. Ja til gjenbruk! :)

15 kommentarer:

  1. herlig arbeidsplass. ja, nå er det bare å sette i gang med lekser eller hva annet av arbeid som man må ha et skrivebord til:)

    ha det fint
    klem fra karianne

    SvarSlett
  2. Har du funnet bordet i ei grøft? :) Artig! Fant den ene kurvstolen min også i ei grøft. ;) Bordet ser flott ut, og med de nye fargeblyantene i hermetikkboksen innbyr det virkelig til mye kreativitet!

    SvarSlett
  3. Så fint og innbydende det ble! Det kartet var veldig tøfft!
    Har et sånt gammelt kart jeg og, som jeg fant i en bruktbutikk i byen. Jeg er enig JA! til gjenbruk:)

    SvarSlett
  4. Jepp!

    Gjenbruk er topp.

    Så fint det ble! =)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble. Har lenge vært på leting etter et kart. Ønsker meg et stoooort et. Lurer på om jeg ikke må krype av gårde til Ikea og kjøpe et- selvom jeg aller helst skulle funnet et brukt!

    SvarSlett
  6. Sååå fint! och tufft! Hoppas läxorna blir utförda med glädje och iver... Och det är absolut tid till att ta fram ljusslingorna.

    SvarSlett
  7. Du finner møbler på de merkeligste plasser... langs veien, i ei grøft, også tryller du de om til å bli fine og nye. Kjempefin arbeidsplass!

    SvarSlett
  8. Så fin arbeidsplass:) Der ville jeg vertfall kost meg!!!

    SvarSlett
  9. Very nice blog you have:), many pretty pictures, wish I could understand what you write about as well.

    And the black chair, have exactly the same one;)...

    Warm greetings from England!

    SvarSlett
  10. For et nydelig gutterom Haust!
    Det var en stille stemning som gjør meg også fristet til å sette meg ned! I det hele tatt er stemningen i bloggen din så harmonisk og stille! Kjenner jeg senker skuldrene når jeg klikker meg inn her hos deg! Jeg har en pasjon for kart! Elsker å titte på dem og drømme meg bort! Skulle gjerne harr hele verdenskartet på en av veggene hjemme!
    Ha en fin torsdag videre! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  11. Kjempekoseleg..
    Tenk at sola skin, nesten eit under ;-)

    SvarSlett
  12. Så fint gutterom!

    SvarSlett
  13. Hei!
    Det var ein god arbeidsplass!
    Må bare seie at eg synes bloggen din er til stor inspirasjon og glede. Flotte bilder!

    SvarSlett
  14. det minner litt om gutterommet her i huset. syns kart og globuser er så fint!

    SvarSlett
  15. Hei.

    Titter innom bloggen din støtt, det er så masse inspriasjon å henta her inne! Likte godt arbeidsplassen til storebror. Kjekt med gjenbruk :)

    Hilse Kamille

    SvarSlett