lørdag, september 12, 2009

Lys

Det har vore litt mørkt i sofakroken vår nokre dagar, etter at Minsten brukte golvlampen som klatrestativ med total mørklegging som fylgje. *knis* Eg har ikkje akkurat massevis av golvlampar på lager, så her måtte det tenkjast kreativt. I eit kott hadde eg ein skrivebordslampe frå eit loppemarked liggjande, denne har no fått nytt liv som stovebelysning. Og det vart akkurat passe snodig og triveleg! :D No kan eg altså både strikke og lese på kveldstid att. Fine greier!

God laurdag!

12 kommentarer:

  1. Ja det hender det kan gå hardt utover inventaret når disse små driver på. Lurt med den lampen der. Men hvordan har du festet den?
    Er ikke det en slik som festes med klype til skrivebordet?
    ønsker deg en god lørdag :)

    SvarSlett
  2. Det var sikkert kjempe fint å klatre i- et litt alternativt tre ;) Nydelig bilde forresten. Lampen var jo kjempe fin, er faktisk på utkikk etter noe lignende selv.

    God helg til dere!

    SvarSlett
  3. Hehe, "eit litt alternativt tre"! ;)

    Fjordheim: Eg mangla "dingsen" som lampen skal festast til bordet med, men eg fekk mannen til å bore eit hol i ei lita tønne med lokk som no står bak armlenet på sofaen, dermed var det berre å putte enden på lampefoten nedi tønnelokket. Tønna kan attpåtil brukast som oppbevaringsplass for ting som ikkje vert brukt så ofte. Smart! ;)

    SvarSlett
  4. Den lampa var både fin og koselig. Kan tenke meg du koser deg i sofakroken der, mens det regner utenfor. :) Et koselig bilde!

    SvarSlett
  5. hehe.... klatrestativ....
    Lampa er fin den! =)

    SvarSlett
  6. Så flott da og den så ut til å ha stått der lenge;) Som om den hørte til akkurat der!

    Ha en vakker lørdagskveld;)

    SvarSlett
  7. Alltid gøy når man kan bruke noe man har liggende. Lampen ser ut som om den alltid har stått der :-)

    SvarSlett
  8. Så koselig bilde. Liker den franske lysestaken din. Hm, med barn i huset hender det at ting går i stykker ja. Men jeg synes nå denne løsningen ble kjempefin. Det er jo så i tiden med det lille industrielle preget :-) Selv har jeg en kjempekjedelig sak fra Ikea, men er jo avhengig av den når jeg skal strikke på kveldstid. Synes å huske at du har hatt en post om fanakofta, ja. Liker det mønsteret så godt. Og med unntak av stjerneborden så er det super og enkel "tv-strikk". Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  9. Så smart! Den lampa blei jo superfin:) Ha ein flott søndag!

    SvarSlett
  10. LYS MÅ VI HA

    SMART

    SvarSlett
  11. klatremus:)å nydelig lampe,hvor langt har du kommet på vosskoften?jeg gleder meg til å se den,de er så fine:)

    SvarSlett
  12. He he he, er det ikkje typisk at ting vert velta og til og med øydelagt av dei små apekattane våre ;) Du har hatt så mange kjekke innlegg i det siste. Eg har vore innom for å kommentere mange gonger, men plutseleg kjem noko i veien så eg vert avbrutt.

    Kunstnaren bak postkortet eg har ramma inn er Poul Pava - ein dansk herremann. Ting selg haugevis av produkt med hans kunst på :) Før syns eg bileta var dystre og skumle - nå diggar eg dei. Rart korleis smaken modnast i grunnen.

    Håpar du har det godt, klem frå Linda

    SvarSlett