torsdag, september 24, 2009

Litt av kvart ein torsdag...

Eg må vise dykk årets gebursdagspresang frå mamma og pappa: ein nydeleg spegel! Eg var eigentleg tenkt å ha den på badet, men så "landa" han midlertidig i stova, og der trur eg jammen han skal få vere ei stund. Eg likar måten spegelen lagar eit rom i rommet!

Her er også noko nytt; ein stabel nye stoff "from over there". Eg syr mykje for tida, og då må det fyllast på med nye materiale å lage av. Det er nesten som julaftan å åpne ein slik pakke og kjenne på det mjuke, glatte stoffet! :)

...og denne fjonge handleposen min er på plass i Buda mi!

Ha ein god torsdag...

10 kommentarer:

  1. Så nydelig speil! Og de handleposene dine er bare lekre :)

    Trekning hos meg nå :)

    SvarSlett
  2. hei -
    og hjertelig takk for koselig besøk av deg på bloggen min!
    nydelig speil du har fått, og så masse herlige tekstiler!
    du har en vakker blogg - her likte jeg meg godt! ok at jeg legger deg til i listen min?
    ha en fin dag -
    moa

    SvarSlett
  3. Så vakkert speil! Gratulerer med dagen forresten...litt på for- eller etterskudd..?!

    Du syr så masse flott! Inspirasjon å hente i massevis her på bloggen din! Hvor store er de søte handlenettene dine?
    De nye stoffene var helt nydelige!

    Ha en velsignet kreativ dag!

    SvarSlett
  4. Takk for koselege kommentarar! :)

    Moa: Du må gjerne leggje meg til i lista di, det blir eg glad for!

    Fruen: Netta er sånn omtrent 40-45 cm i breidda og 45 cm høge.

    SvarSlett
  5. Virkelig et nydelig speil du har fått, det ga flott refleksjon av rommet. FLOTTE stoffer og veske også.

    SvarSlett
  6. Vakkert speil! Kjempeflotte bilete hos deg:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  7. Kjempefin handlepose! Kjekt å få brukt litt stoff, da kan man unnskylde det å bruke penger på å kjøpe mer :)
    God helg!

    SvarSlett
  8. pent speil.
    og fine tøy.

    SvarSlett
  9. herlig innlegg som alltid kjære haust, du inspirerer!:)

    ønsker deg en vidunderlig helg,
    klemmer

    SvarSlett
  10. Gå in och kolla tovnings-tipsen hos Beas barnslikheter ;0) Vill förresten gärna köpa fler "handlenet"... så bara sy på! De är såååå fina!

    SvarSlett