søndag, august 16, 2009

Kreativitet

Kreativitet er ein eigenskap eg ofte ser i full blomst når eg på surferunde i favorittbloggane mine. Eg ser også stor kreativitet i barna våre, og eg sjølv gler meg når eg kan vere kreativ og skape noko nytt, noko eg kan setje mitt eige "stempel" på.

Når vi menneske har evne til å vere kreative, så er det fordi vi er skapt i Guds bilete. Eg forundrar meg stadig over kor fantastisk skaparverket er. Berre sjå på dette insektet eg fann på loftsgolvet i går ettermiddag! Berre 1 cm lang, men i skimrande regnbogefargar som omtrent tok pusten frå meg! Eg trur Gud storkosa seg med å skape verda og gjere ho vakker, og eg trur han frydar seg når vi brukar kreativiteten vår til å skape noko godt.

Takk, Gud, for kreativiteten!

7 kommentarer:

  1. Ein må lære seg sjå det store i det små.. ;-)
    Nydeleg innlegg.
    Vi er skapt på underfull vis!

    SvarSlett
  2. Jeg tror du har helt rett :)

    SvarSlett
  3. ..takk for støtten på blåbærmisbruket...trengte den....Gud fryder seg når han ser oss i aksjon...

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg!
    Jeg tror du har rett.
    Har du lest skuret???
    Tror du må lese den, om du ikke allerede har gjort det. =)

    SvarSlett
  5. For et fint innlegg! Ja, Gud har virkelig gjort seg flid med skaperverket sitt. Det er fantastisk! Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  6. Gud gir meg / oss visdom og glede.
    Jeg er helt enig med deg. har så mang en gang erfart at han hjelper.

    SvarSlett