onsdag, august 26, 2009

Kjøkkentavle

Så vart det tavle på kjøkkendøra vår òg! I sommar mala vi innsida av dørene på barneromma med tavlemaling, og resultatet vart kjempefint. Men så var det det, då, at ungane gjerne vil vere der vi er, og dermed har desse tavlene ikkje blitt kjempemykje brukt, akkurat. Og for å vere heilt ærleg var eg litt misunneleg på ungane sine tavler, så eg bestemte meg for å male kjøkkendøra med det som var att av malinga.

I dag kom døra på plass, og eg er SÅ fornøgd! Det tek seg jammen ganske bra ut med den svarte tavla mot alt det kvite på kjøkkenet! Og så er det no så kjekt å teikne med kritt! :)

Ha ein god onsdagskveld.

14 kommentarer:

  1. Det var jättefint, kreativt inslag man blir glad av! Det är också kul att det är tillåtet för barnen att rita... på väggarna!

    SvarSlett
  2. ja..det ble jammen tøft!

    SvarSlett
  3. Det er så fint!! Jeg bare går og venter til vi skal begynne å male kjøkkenet, da blir det tavleskapdør hos oss. Flott kontrast til det hvite:-)

    SvarSlett
  4. Ja det ble flott.
    Koselig å kunne skrive en liten hilsen på døra om dagen.

    SvarSlett
  5. Det ble veldig bra! Stilig som du sier, mot alt det hvite. :)

    SvarSlett
  6. Så stilig det ble!
    Det gjør seg alltid med en "dæsj" sort ;)

    SvarSlett
  7. Superherlig! Synes det er bare så flott med tavlemaling på dører. hadde vi ikke hatt de gamle profilerte dørene her i huset, hadde de fått et strøk tavlemaling for lengst.
    Synes det passer flott til kjøkkenet ditt. Det strammer liksom litt inn og gjør det veldig spennende.
    Ha en god ny uke!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Smart og fint! Dette hadde nok minstefrøkna her også likt:)

    SvarSlett
  9. Stilig!! Og ikke minst praktisk;) Lurer på om jeg skulle mala utgangsdøra våres; Har du husket gymtøy idag....Matpakka...? Nøkler...? Hihi

    SvarSlett
  10. Kanskje bor det en lärare i dig... ha, ha;0) Snyggt blev det -och kul!

    SvarSlett
  11. Det var et utrolig godt tips!
    Hyggelig blogg du har!

    Lene.

    SvarSlett
  12. Det har jeg også tenkt at vi burde gjøre, vi har ei dør som går inn til en bod på kjøkkenet. Dette overbeviser meg! Knallfint!

    SvarSlett