torsdag, august 06, 2009

Jippi!

Her er den splitter nye symaskina mi! :) Eg har lenge hatt store problem med den gamle maskina, og til slutt innsåg at den berre måtte parkerast. Etter å ha tenkt meg litt om, og etter å ha prøvd ei veninne si maskin, bestemte eg meg for at eg ville satse på Janome Easy Jeans, som skal vere ein skikkeleg arbeidshest. Og husbonden plukka opp signala, og bestilte denne til meg som gebursdags- og julepresang litt på forskudd. :) Maskina kom i går, og den er berre knallgod å sy på. Og så høyrest den ut som ein malande kattunge, og ikkje som eit torevér, slik den gamle gjorde. Herleg! Tusen takk, kjære husbond! :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny symaskin. Høres godt ut med en maskin som går stille. Det gjør ikke min.
    Men den syr greit nok.
    Gratulerer med nytt bad også. Herlig å få et nytt rom som en har ventet på ei stund.
    Ønsker deg ei god helg :)

    SvarSlett