torsdag, august 13, 2009

Det regnar kattar og hundar...

Eg er imponert over vassmengdene som har spruta ned på landjorda i dag! Det har vore skumt inne, og lampane har stått på i stova vår heile dagen. Strikketøyet ligg i sofaen og slik at eg kan kaste meg ned og strikke ein omgang eller to når ungane plutseleg er opptekne med fredeleg leik. Herleg!

Og for den som måtte lure...golvet bak sofaen er strødd med legoklossar og småbilar, det gjeld berre å vere taktisk med val av vinkel når ein fotograferar! ;)

5 kommentarer:

  1. Ja, eg tenkte vaske kleda og så henge dei ut til skylling..
    Hadde sikkert blitt betre skyllt enn i ei vaskemaskin...
    No er Expert litt rikare og eg litt fattigare..
    Så no tek eg vasken på den tradisjonelle måten..
    Berre eg får den inni i hus utan å bli dyvåt..

    SvarSlett
  2. Anonym9:23 p.m.

    Her i London er det sol og varmt vær. Fått shoppet litt og kjøpt nye solbriller blant annet.. ;-)
    Imorgen har vi tenkt oss en tur til Guildford der S studerte den gang han var ung... hihi

    E

    SvarSlett
  3. Hehe, ja leker på stuegulvet kjenner jeg godt til. :) Koselig stue du har! Får håpe vi får noen fine dager til i august. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. vi kan alt om å være taktiske;)

    SvarSlett
  5. Anonym3:24 p.m.

    Liker bloggen din, jeg! blir så inspirert av å lese inneleggene dine, og det er så "fredfullt" her inne:)

    ~reggy~

    SvarSlett