søndag, juli 19, 2009

Under construction...

Ting skjer både inne og ute hos oss for tida. Utandørs er det først og fremst gjerde og levegg som har prioritet.


Endeleg skal vi få ei skikkeleg innramming av uteplass og hage på austsida av huset. Det er utruleg kor mykje det eit godt gjerde har å seie for heilheitsinntrykket! Eg frydar meg etterkvart som eg ser gjerdet krype oppover langs tomta! :)

Og medan husbonden styrte sementblandar og boremaskiner utandørs i går, svinsa eg rundt på kjøkkenet i det nye forkledet mitt og steikte pannekaker til resten av gjengen. Finfin arbeidsfordeling, spør du meg! ;)

11 kommentarer:

  1. Nydelig forkle!
    Super arbeidsfordeling hos dere ja, slik skal det være...fnis :)
    Nå fikk jeg fryktelig lyst på pannekaker..mmmmmmm

    SvarSlett
  2. Pannekaker er godt.
    Flott forkle og håndkle.
    Blir nok fint ute hos dere.
    Godt at en kan ha forskjellige arbeidsoppgaver.
    ønsker deg en god søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. Super arbeidsfordeling! :) og nydelig forkle.

    SvarSlett
  4. Sender en sommerhilsen - her har vi også jobbet praktisk i dag gitt, med inngangspartiet :-)

    SvarSlett
  5. Så fint forkle du hadde:) Og høres ut som en perfekt arbeidsfordeling. Jeg skulle gjerne ha fått gjort slike praktiske ting i ferien jeg også, men mannen min syntes ferie skal være FERIE.. Mao, det skjer ingenting hos oss..

    Fortsatt god sommer, og god arbeidslyst:)

    SvarSlett
  6. Effektive dokke er!
    Flott arbeid både ute og inne.
    Men akkurat no er det vel mest innearbeid kan eg tenke meg? ;-)

    SvarSlett
  7. Heia! På vår lille tur inn til lille Blåvand gikk jeg meg på den skjønneste butikk med bl.a. Green Gate og Maileg, og skjønne barneklær fra Noa Noa og Aya Naya... (Sukk, ble litt til minstemor der;-) MEN, det ble også med en skjønn lattekopp i lyseblått med hvite prikker, kunne du tenkt deg den, eller?;-) Klem B:-)

    SvarSlett
  8. Koselig forkle! Og heldige du som får gjerde. Vi har faktisk tenkt litt på og sette opp gjerde i høst vi også. Og nå ble jeg jo litt ekstra inspirert da :-)

    SvarSlett
  9. Så herlig med gjerde..det vil jeg også ha,nå er det slik at plenen til naboen og plenen vår går i ett, litt for åpent spør du meg..
    Nydelig blogg du har!
    Lenge siden jeg har stekt pannekaker, synes det er vanskelig å snu dem uten å ødelegge dem..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Jeg ville nok også foretrukket den arbeidsfordelingen dere har:) Mye koseligere å steke pannekaker, særlig når man kan ikle seg så fint et forkle!

    Fikk forresten veldig lust til å sy presskannevarmer etter at jeg så det du hadde laget. Kanskje det blir kveldens prosjekt? Takk for inspirasjon:)

    SvarSlett
  11. Så fint forkle! Veldig grei arbeidsfordeling :)

    SvarSlett