fredag, juli 10, 2009

Feriestemning

Så er ferien vår igang! Vi skal for det meste halde oss i nærmiljøet i sommar, og eg gler meg til å ha tid til å slappe av (innimellom alle prosjekt som står for tur inne og ute...). Véret denne første feriedagen er temmeleg vått, men vi har to veker med knallvér bak oss, så eg skal ikkje klage. Håper vi får fleire slike dagar i ferien vår.

Desse bileta tok eg då vi var på dagstur til øyene ute i havgapet forrige helg. Godt å kome ut i trekken ved havet og lufte hovudet! ;)

Elles har vi vore utan nettilgang her heime etter at lynet tok knekken på modemet vårt for eit par veker sidan. I dag fekk vi kobla til nytt modem, og eg gler meg til å få tatt ei runde rundt i bloggane dykkar!

God helg! :)

6 kommentarer:

  1. Så vakre bilder av rosen, stranden og havet. Det må virkelig kalles; "hav og himmel, kinn mot kinn". :)

    Virkelig sommerstemning her hos deg!

    SvarSlett
  2. Kjedelig med slikt tordenvær. Her gikk det to dataer i fjor sommer,
    Koselige bilder av sommer og blomster.
    God ferie til deg og dine :)

    SvarSlett
  3. Du tar så mange vakre bilder, nydelig farge på de rosene! God ferie :)

    SvarSlett
  4. Ja, bara ta dig en tur "utover" - här kan du få lufta huvudet ;0) om det det blir för hett hemma hos er... Vi har tänt kaminen idag och försöker hålla värmen... Brrr.

    SvarSlett
  5. så tøft det siste bildet ditt var her.

    SvarSlett
  6. Beautiful photos , love the see and the sky !
    Love Rini

    SvarSlett