søndag, juli 26, 2009

Eit lite søndagsprosjekt

I dag var det godt å berre knipe att augene for alt rotet rundt i huset (JA, det vert ekstremt rotete i heile huset når ein pussar opp badet!!!) og kose seg med eit lite pusleprosjekt. Då eg såg det sjarmerande etasjekakefatet til Tone her eine dagen, spratt eg opp av stolen og begynte å leite i skapet etter egna koppar og kar til eit liknande fat til meg sjølv. I går kjøpte eg lim, og i dag limte eg det heile saman.

Og resultatet vart nokså koseleg, synest eg! Må sjå om eg finn noko godt å leggje på det til ettermiddagskaffien...

Håper du har ein fin søndag der du er!

12 kommentarer:

  1. Nydelig vart det
    Ønska deg ein fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det ble søtt og koselig fat. Så fin kopp du fikk hos borghildpia. Så de flotte handlenettene hun fikk av deg! Lykke til med badet.

    SvarSlett
  3. Så nydelig fatet ditt ble! Herlig!
    Koselig blogg du har!

    moa

    SvarSlett
  4. Artig fat! Så flink du er! Fine bilder, vakker den georginen var;)

    SvarSlett
  5. Åååå, ja det ble ett skikkelig koselig fat!

    SvarSlett
  6. Eit verkeleg knallfint fat! No vart eg inspirert til å leite litt i skåpet eg òg...

    Ha ein god sundagskveld!

    SvarSlett
  7. nå ble jeg knallinspirert!
    nydelig var det :)

    nattaklemmer

    SvarSlett
  8. Artig fat, søtt!!! Her går det i sying til nyebabyen...syns eg er knallflink som er ute i goood tid ;) SÅ idag har det blitt to sengesett og laken ;) omsydd og gjenbrukt ;)

    Ønsker meg gjerde jeg og...heldiggrisen ;)

    Tror du sommeren kommer snart?

    SvarSlett
  9. Å.. slike har jeg sett før! De er så utrolig søte!! Jeg har prøvd jeg også.. men har ikke funnet noen som passet godt sammen. Det har tydeligvis du fått til!! Dette var kjempe søtt!!!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  10. Fantastisk! Deilig med ideer til nye prosjekter. Synes ikke jeg har funnet noen kakefat av den typen jeg liker, men nå skal jeg jammenta fatet i egne hender ;)

    SvarSlett