lørdag, juli 11, 2009

Bytur

Det er båtfestival i Ålesund i desse dagar, og vi tok ein laurdagstur til byen for å kjenne på stemninga. Eg let meg fascinere av utruleg vakre Götheborg, som er ein rekonstruksjon av eit skip frå 1700-talet.

Det var mogeleg å kjøpe inngangsbilett og sjå skipet frå innsida, men vi hadde meir enn nok med å studere det frå utsida. Og den gode lukta av tjære kom heilt gratis inn til oss på kaia. ;)

Så måtte eg innom ein av favorittbutikkane mine, og i dag kunne eg berre ikkje gå forbi desse koppane lengre. Etter mykje om og men valgte eg ein med blomstermønster og ein med striper, og etter ei prøverunde med kaffi i den blomstrete no i ettermiddag kan eg bestemt seie at desse kjem til å bli mykje brukt!

8 kommentarer:

  1. Flott skip!
    Og koppane var berre lekre.
    Kvar i all verda finn du noko så fint?

    SvarSlett
  2. Heihei:)
    Det ligger en award til deg på bloggen min:)

    SvarSlett
  3. Nydelige kopper! Fin yttergang dere har, digger den benken :)

    SvarSlett
  4. Åååååå, koselige Ålesund. Savner den byen ;)Eg bare elsker den benken din under her. Absolutt noe eg må prøve meg på å lage noe lignende til tror eg ;)
    Fine kopper!

    SvarSlett
  5. Majestetisk skip!!!!
    Jeg syntes Ålesund er en knallflott by! Spennende arkitektur og sjølukta...Det har vært knallsol hver gang jeg har vært der:) og veldig koselig betjening i butikkene:)

    Krusa er koselige! Jeg har sett meg ut et nytt med roser som kommer til høsten....kanskje sammen med det stripete...;)
    Ønske seg er gratis - og gir mye glede!

    SvarSlett
  6. Flott bilde og du så nydelig det var i yttergangen din men hva den krANSEN VAR LAGA AV JA...kANSKJE AV FRØHUS AV ET EL ANNA SLAG..?

    SvarSlett
  7. For noen flotte bilder du har tatt!! Nydelig med tåka liggende rundt:-)
    Dessverre er koppene allerede byttet bort:-( Det hadde jo passet godt med èn til i samlinga di:-) Men dersom det dukker opp en på turen til Danmark (vi drar i morgen) så kan vi godt byttehandle?;-) Klem B:-)

    SvarSlett
  8. Hi hi, ønsket er mottatt:-) Har to av det slaget selv, som jeg faktisk bruker!!:-) Kombinasjonen er en av favorittene, og den er også minstemors 'daffi-kopp' (=kaffi=sjokoladesirup+melk).
    Da skal jeg holde utkikk, første stopp i morgen er Stof og Stil, juhuu!!:-) Klem B:-)

    SvarSlett