lørdag, juni 20, 2009

Undervegs

Det har vore ei hektisk veke her i huset vårt. Eg og ungane har budd hos foreldra mine for å sleppe å vere midt i kaoset då det gamle badet skulle rivast. Men vi kunne sjølvsagt ikkje la vere å kome innom minst ein gong om dagen for å sjå på framgangen. Og her gjekk det unna!

Alt det gamle måtte ut, og vi vart positivt overraska over at det viste seg å vere minimalt med råte i treverket. Badet vårt var i utgangspunktet delt i to små rom. Eit med toalett og vask, og eit med vask og badekar. No er skiljeveggen borte, slik at det heile vert litt meir romsleg.

Og no er det elektriske klart, vi har fått nye rør, plater på veggane, golvet (med varmekablar) er støypt, og toalettet er midlertidig sett på plass. Dette nokså primitive badet må vi klare oss med i tre veker, til golvet har fått tørke skikkeleg, slik at det kan flisleggast. Å, så fint det skal bli! Eg gler meg! :D

11 kommentarer:

  1. Det er så herlig å få begynne fra scratch, og forme det slik man vil selv. =) Herlig, herlig. Blir spennende å se ferdig resultat. Kjenner jo stilen din, og tror det kommer til å bli kanon-fint, kjenner jeg deg rett. =)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Av alle ting så var VATEN ordbekreftelsen min akkurat no... Stilig med tanke på nytt bad.. Bli kjekt fylgje vidare i prosessen...

    SvarSlett
  3. ..dette blir bra!! Deilig når det blir ferdig....mmmmm..tålmodighet...ha ei suveren helg!!! miamorsmiil...

    SvarSlett
  4. Det blir nok flott på badet hos dere. :) Du er flink med interiøret, så det blir nok supert til slutt.

    SvarSlett
  5. Så spennende! Gleder meg til å følge baderomsoppussingen. :)

    SvarSlett
  6. Det blir heilt sikkert kjempefint! Gler meg til å sjå resultatet.

    Ha ei fin fin helg vidare.

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se resultatet, det blir sikkert flott:) ha en fortsatt god helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  8. Kor kjekt det blir med nytt bad tenker eg.
    Ha ein fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  9. Vi har det på samme viset og nå er vi i den sjette uka uten et skikkelig baderom, men snart håper jeg vi er i mål...Spennende å se deres bad, og av det utkasta interiøret ser det ut til at vi har hatt bad fra samme tidsepoke. Lykke til håper det blir kjempefint(og fort ferdig)

    SvarSlett
  10. Hei, tittet innom bloggen din, og må legge igjen et lite spor :) Så deilig det blir med nytt bad!

    Ha en fin søndag i morgen, hilsen Margrethe

    SvarSlett