søndag, juni 14, 2009

Søndagsprosjekt

Her i garden er det ting på gang! I morgon startar vi på renoveringa av det stygge, gamle badet vårt! Eg og ungane rømer huset til det gamle er rive ut, slik at vi slepp å bekymre oss for oppvirvling av muggsopp og denslags svineri. I dag har vi hatt det travelt med pakking og førebuing til rivinga, så eg har ikkje mykje tid til fornøyelser. Men eit kjapt lite saumprosjekt klarte eg å få klemt inn:

Eit etui i glade fargar til den nye mobilen min. :)

Er tibake i bloggen om nokre dagar! Ha ei god veke...

10 kommentarer:

  1. Åååå. Jag tror kvinnoforeningen behöver både mobiletuier och rosensalt (besök Lilla Blanka..). Lycka till med renoveringen! Gläder mig till att se resultatet!

    SvarSlett
  2. Lykke til med oppussinga. Det er mye styr som følger med så eg sjønna godt at dokke rømmer huset imens.
    Fint etui for mobilen din.
    Ha ei fin ny veke
    Klem

    SvarSlett
  3. Flott etui til mobilen.
    Lykke til med renoveringen av badet. Kan tenke meg det skal bli godt å få det ferdig. Lurt å ikke være i huset da ja.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  4. Hei! Kul mobilveske! :) Lykke til med badet!!!

    SvarSlett
  5. For et fint lite mobiltips - tror jammen meg jeg skal forsøke meg på et lite etui til min nye mobil også ;) Tusen takk for inspirasjon - og vakkert blomsterbilde :)

    SvarSlett
  6. Fornuftig å rømme huset..
    Lykke til...
    Godt det er sommar ;-)
    Ha flott veke ..

    SvarSlett
  7. For ein fin blogg! Hit skal eg koma tilbake. Eg hamna her via Liselotte sin blogg. Ein nynorskbrukar på ein dansk blogg må kikkast nærare på. :-)
    Velkomen innom meg og mine sider viss du får lyst.

    SvarSlett
  8. Så kuult etui!!
    Du er så flink til å sy slike små, det vet jo jeg ;O)

    Takk igjen!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  9. Hei der.
    Så flott mobiletui.
    Eit slikt treng mobilen min òg. Får sjå om symaskina kjem fram ein dag...
    Lykke til med oppussing av bad.
    Og du, den sykkelen din såg kjempeflott ut!
    Til slutt - samlinger saman men flotte kvinner med Ordet, god prat og god mat - det er FLOTT det :-)

    SvarSlett
  10. Spennende med oppussing av badet....gleder meg til å se resultatet.
    Klem...Ellen

    SvarSlett