fredag, juni 12, 2009

Perfekt avslutning på ein lang dag

I går kveld let eg mann og barn vere att heime medan eg sette meg på sykkelen min og trilla til sommaravslutning i kvinneforeninga vår. Så herleg det er å få ei pause saman med trivelege jenter, la skravla gå, ete god mat og få eit Gudsord å "tygge" på!

Etterpå var det like friskt og godt å sykle heimatt i duskregn og snuse inn herlege sommardufter. Vått gras, eit streif av salt sjølukt heilt opp til hovudvegen og røyk av vedfyring enda det er juni.

Med hovudet fullt av gode inntrykk sov eg som ein stein i natt! :)

9 kommentarer:

  1. Høyrest ut som ein perfekt kveld.
    ;-)

    SvarSlett
  2. Så fin sykkelen din er! :)

    SvarSlett
  3. MmmmMmmm... sånt liker vi!
    Hørtes herlig ut.

    SvarSlett
  4. Høres virkelig herlig ut.
    En flott kveld
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett
  5. Så koselig, en trenger slike påfyll i en travel hverdag.
    Hørtes så deilig ut med en sykkeltur i fred og ro:)

    SvarSlett
  6. Slik du beskriver det forstår jeg at du har hatt en herlig dag. Det har jeg også, vi har nettopp kjøpt drømmehuset! Fine og inspirerende foto du viser også.

    SvarSlett
  7. Anonym2:18 p.m.

    Åh som jeg savner dufta av salt sjøluft!!!

    E

    SvarSlett
  8. Hørtes deilig ut. Elsker å sykle rundt og snuse inn sommerlukter for tiden jeg også.;)

    SvarSlett
  9. Åååå... vad fint du hade det när du kom hem! Själv stod jag kvar med disken.. ha, ha!

    SvarSlett