søndag, juni 21, 2009

Inspirert!

Dersom eg skal oppsummere den nye boka eg fekk i posten i går i eit ord, må det bli: FANTASTISK! Dette er definitivt den absolutt finaste hageboka eg har sett. Utan tvil! Forfattarane av "Indret ude" er Julia Mincarelli og Birgitta Wolfgang Drejer. Kvar einste side i boka er full av "godis". Store, flotte bilete av nydelege, passeleg gjengrodde, romantiske hagar med vakre roser og gamaldagse stauder og vakre sitteplassar. Og boka er tung og tjukk og innbyr til mange stunder med nasen mellom boksidene og kaffikoppen innan rekkevidde. Mmm...

(Var det nokon som sa gratisreklame?)

6 kommentarer:

  1. Jeg kunne trengt litt hagekunnskap..Kanskje det hjelper å kjøpe ei slik bok?

    SvarSlett
  2. Hm gratisreklame, ja. Men sikkert ikkje gratis bok. ;-)
    Den såg flott ut!
    Kvar får ein kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Takk for tips, blei inspirert til å kjøpe denne! Du har generelt ein svært inspirerande og koseleg blogg! (Har lest den i smug ei stund..)
    Har prøvd å legge til sånt bibelvers fra Christian Women online som du har, men eg får det ikkje til! Klarer å kopiere koden, men det visest ikkje som det skal i bloggen. sukk- veit du kva eg kan ha gjort feil?

    SvarSlett
  4. Den hageboka så skikkelig spennende ut! Den havner på ønselista mi:)

    SvarSlett
  5. Anonym5:53 p.m.

    Er sååå enig...:)) Jeg har boken og det er nytelse å bla og lese i den.
    Hilsen Mariann(fast leser av bloggen din.)

    SvarSlett
  6. Jeg har netop købt den - for et gavekort jeg fik - den er bare så fin. Og bliver helt sikkert en lige så stor favorit som Nordliv og Nordlys.

    Jette/Danmark

    SvarSlett