tirsdag, juni 02, 2009

Ein liten malingsrest...

...kan gjere stor forskjell! I alle fall synest eg det lysna i stova vår då eg brukte ein skvett maling som var til overs frå eit tidlegare malingsprosjekt og fór over tv-skapet vårt med malekosten. For eit par år sidan fekk det eit kjapt malingsstrøk med ei fille, men no var eg klar for å få malt det skikkeleg.

Det einaste som bekymrar meg er at det ser ut som om eit eller anna har trekt gjennom malinga slik at det alt har vorte litt gulskjolda her og der. Men dersom det ikkje vert verre enn det er no, lar eg det passere, så eg kryssar fingrane for det...!

Skapet er forresten eit gamalt skap som stod i kjellaren då vi flytta hit, det hadde tydelegvis vore brukt til oppbevaring av saft og syltetøy. Vi plukka ut eit par hyller og fjerna bakveggen, og hadde dermed eit supert skap til å gøyme tv, dvd og forsterkar i. Heilt glimrande! :)

Ha ein god tysdagskveld! :)

12 kommentarer:

  1. Det skapet er så praktisk. Så godt å kunne gjemme bort tv og div andre elektriske saker.
    Har også opplevd at noe gult skinte igjennom hvitmalingen.
    Men det var ikke så mye.
    Håper du blir fornøyd med resultatet. Flott det bordet ved siden av skapet.
    God kveld :)

    SvarSlett
  2. Skapet vart kjempefint! Utruleg kva ein malingsrest og litt innsats kan gjera...

    Ha ein fin kveld vidare.

    SvarSlett
  3. Så fint TV-skapet var da! Og så søtt det bordet som står ved siden av. Gleder meg til å se mer fra det fine hjemmet ditt! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. skjønne bilder igjen.

    SvarSlett
  5. Flott skap og vakre bilder som alltid:O)Fortsatt go`uke til deg fra Maliva

    SvarSlett
  6. Vackert - och så med den fiiina korgen och lupinerna. Suck. Det är öromgodis. Likabra att inte se på tv, när man har ett så fint skåp!

    SvarSlett
  7. Du har det så vakkert....helt min smak!:) Det er helt utrolig hva litt hvitmaling gjør, har litt av hvert som står og venter på noen hvite malestrøk men først skal jeg nyte sommerdagene!

    Sommerhilsen
    Vibeke

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint, det er bare så deilig med hvite møbler! Du har en veldig koselig blogg, blir veldig inspirert :)

    SvarSlett
  9. Så flott med eit slikt skap!
    Det ønsker eg også meg (dersom vi kjøper tv igjen - pr i dag bruker vi berre pc, og ser på web-tv. Funker bra det.)
    Skapet ditt var iallefall flott!
    Og så slott bukett med lupiner!

    ønsker deg og dine ei riktig god helg!

    SvarSlett
  10. Det ble utrolig lekkert!! For et frisk og flott arrangement, et favoritthjørne!! Og fargen på krakken var superlekker. Har akkurat malt min, isblå heter den. En fin blanding av blått og grønt. Skikkelig drops deilig :)

    Håper alt er bra, du nyter og suger vel til deg sommergledene like mye som meg.

    Klem/Aina

    SvarSlett
  11. What a nice closet! And really beautiful pictures in your blog! Greetings from Berlin! Laura

    SvarSlett
  12. ..liker sånne lure løsninger...vi hadde også tv i et gammelt skap da ungene var små..nå står den nede i kjellerstova der minstemann søv..ergo ingen tv -kikking på mor og far etter leggetid..og da får man tid til blogging..savner ingenting med tv-en ..jo kanskje en god film..men det tar vi på storskjerm på veggen i stua..ha ei herleg helg...

    SvarSlett