søndag, mai 10, 2009

Til tørk

I dag er det berre grått og vått ute, men dei siste dagane har eg følt at vi har hatt sommar i den eine augneblinken og haust i den neste - og så sommar igjen. Fredag såg eg at himmelen plutseleg vart blå, og eg treiv korga med nyvaska klede og fekk dei opp på snora i ei fart.

Today it is grey and wet outside, but the last days I have felt that we've had summer in one minute and autumn in the next - and then summer again. On Friday the sun broke through, and I grabbed the laudry basket and ran outside to hang the clothes on the clothes line.

Ein time seinare kom styrtregnet, men då var kleda så og seie tørre, takka vere den fine temperaturen og vinden. Så fekk dei tørke ferdig på stova medan eg innimellom tok ein sving forbi berre for å stikke nasen ned i ein handduk for å kjenne på den nydelege "utelukta". Hurra for tørkestativet som gjer kjedelege husmorsysler til kvardagsluksus!

One hour later it started raining, but then the clothes were almost dry, thanks to the nice temperature and the wind. I let them dry completely in our living room, and from time to time I had to pass by them and stick my nose into a towel to smell the wonderful scent of clothes that have been dried outside. I love the washing line that makes boring house chores into everyday luxury!

13 kommentarer:

  1. Anonym2:47 p.m.

    Ja,det er snakk om å bruke den laglige tid. :-)
    Kvardagsgleder, eit herleg ord. Fordi det er flest kvardagar her i livet. Og uten dei hadde vi ikkje sett så stor pris på festen.Ha fortsatt flott søndag!
    mvh sig

    SvarSlett
  2. Herlig hverdagsluksus! Her har jeg bakt rundstykker og loff idag tidlig (våknet så tidlig idag) og nå har jeg og ungene med besøk kost oss med deilig hjemmebakst. Det er lykke det! :)

    Fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  3. Nydelig.
    Godt å tørkeHa en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Så fint tørkestativ du har! Og nydelige klesklyper. :) Gleder meg til det virkelig strålende vårværet kommer for fullt (hvis det i det hele tatt kommer...det er jo lov å være optimist). :)

    SvarSlett
  5. Anonym8:55 a.m.

    Det er så utrolig koselig å lese innleggene dine. Du får alle hverdagssysler til å høres kjekke og koselige ut :-) Godt gjort!! Ha ei flott uke.

    E

    SvarSlett
  6. Så fine klesklyper, det må jo være en fryd å henge opp klær med de!

    SvarSlett
  7. Your laundry pictures are so beautiful!

    SvarSlett
  8. I sommer skal eg også få opp tørkestativ. Elska nyvaska klesvask som har fått hengt ute.Nydelig!!!
    Ha en god dag
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei
    Så stemningsfull og fin blogg du har:-)
    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  10. Så skjønne klyper! Fekk verkelegen kjensla (og lukta) av nytørka klede rett frå snora! Ingenting er vel betre å legga seg i!

    Masse fine innlegg hos deg! Beklagar at eg er så treg å kommentera, men er liksom litt travelt her...

    Kosa deg med vesleguten og dei andre! :-)

    SvarSlett
  11. No ser det i alle fall ut til å bli sommar igjen;) Herleg når ein får henge ut kleda. Då er det vår:)

    SvarSlett
  12. copy/paste, men likevel fra hjertet:
    GRATULERER MED DAGEN, og kos dere masse!!!!
    Molly hilsen fra skogen:)

    SvarSlett
  13. Fekk veldig lyst på slike klyper! Vakkert bilete og eg kjenner angen av nyvaska kle for meg!!
    Håpar de hadde ein fin dag i går og ei god veke i vente!!:-)

    SvarSlett