tirsdag, mai 05, 2009

Maidagar





12 kommentarer:

  1. Hæææææærlig med mai du?Nyt dagen i dag...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Härligt! Gott att vara på besök i din "värld" ibland, även om vi inte ses så ofta. Njut av dagen idag. Regn gör att vi växer!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kom innom siden din via-via...som man gjerne gjør :o)
    Likte posidriv-teksten ;o)

    Ha en god dag og gode maidager!

    Klem fra Nanni

    SvarSlett
  4. det er virkelig herlig med mai... det spirer og gror og solen titter oftere og oftere frem:) Sånn blir en glad av:) ønsker deg en nydelig tirsdag:)

    SvarSlett
  5. herlig med maidager.
    nydelige bilder.

    SvarSlett
  6. Så flott blogg du har, og for noen nydelige bilder.
    Her kommer jeg tilbake:)

    Ha en flott uke, og ellers en deilig vår!

    SvarSlett
  7. Mai er en herlig måned og været har vist seg fra sin beste side de siste dagene! Herlig! Ser at du også baker brød og det er myyye bedre enn det kjøpte ;)
    Sikkert mye sunnere også!
    Dessuten er det fort gjort å sette en brøddeig og duften som sprer seg i huset etterpå er ubeskrivelig :)
    Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  8. Du, det nederste bildet kan du lage poster av og selge! Utrolig vakkert ;)))

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hilsen! Vet ikke helt når bladet med artikkelen her hjemmefra kommer. Det ble sagt i mai eller juni.Jeg får tilsendt et eksemplar hjem noen dager før det kommer i butikkene, så jeg kan si i fra.
    Så herlig skjørt du har sydd deg!! Bildet var også så stilig!
    Det er min drøm; å begynne å sy klesplagg i glade stoffer. Jeg må begynne med noe enkelt, og tror kanskje skjørt kan være tingen for meg også, dessuten bruker jeg veldig masse skjørt. Liker det bedre enn bukser.
    Vakre bilder som alltid i siste innlegg også! Ha en glad dag! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Hej Haust! Lycke (Lyckeliv-flickroom) här! Så hittade jag dig bland bloggarna också, visste inte du var norska, hihi! Fin blogg du har också...

    Kram Lycke

    SvarSlett
  11. Mai er en herlig måned.
    Nyt den!
    Klem

    SvarSlett
  12. Mai er nydelig. Forventningen om sommeren som skal komme, 17. mai og bunad og nyutsprungne balder.

    SvarSlett