tirsdag, mai 26, 2009

Full fres

Det er full fres over kvardagen vår akkurat no, og eg kjenner at det vert litt lite overskudd til bloggen. Dermed vert det litt langt mellom innlegga mine om dagen. Men eg er her, og plutseleg er eg innom med eit innlegg igjen.

Our days are busy at the moment, and the inspiration for blogging has been missing. But I am here, and suddenly there will be more activity in my blog again.

Eg putlar også stadig med 365-prosjektet mitt, så det er stadig aktivitet på flickr-kontoen min sjølv om det tidvis er litt stilt i bloggen.

Ha ein god mai-dag! :)

I'm also still working on my project 365, so there's activity on my flickr account.

Have a nice day! :)

13 kommentarer:

  1. Blir vel sånn når våren&sommeren kommer til oss. Mye annet som skal gjøres og være med på! :)
    Ha en flott dag vidre.
    Klem C.

    SvarSlett
  2. Sånn er det hos alle nå tror jeg. Det er jo så deilig å bruke tiden på å være ute..og leve!

    Kos deg videre:)

    SvarSlett
  3. Koselig du kom med fine bilder igjen:)
    ha en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett
  4. Eg kjenner til problemet. Men det er godt at alle bloggvennene er tolmodige, og brått har ein både tid, inspirasjon og bloggelyst igjen.

    Ha ei flott travel veke :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  5. Ja det er tider som er mer travle enn andre.
    Ikke bare er det alt husarbeidet, En skal også prøve å være en del ute å gjøre litt.
    Ønsker deg en god uke :)

    SvarSlett
  6. Å for ein flott drink du hadde laga der. Den roper: drikk meg!

    ;-)

    SvarSlett
  7. Sånn er det. Det svinger....
    Jeg nyter bilder av dine skjønne tekstiler. Mmmm...

    SvarSlett
  8. Hei Haust
    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på Kamille-reportasjen! Så fantastiske flotte bilder du har lagt ut på Flickr!
    Har jo alltid synes at du er en ener til å fotografere, så bildene dine hører jo absolutt hjemme på Flickr!
    Så gøy å få være i inspirasjonspermen din!
    Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Full fres kan vere både godt og gale ;-)Ikkje gløym å nyte våren.
    Men det trur eg du gjer.
    Lev så vel!
    mvh sig

    SvarSlett
  10. Ja, mai er pes for den med unger som er med på ting iallefall;) Synd egentlig men ahgen drar da ikke bort den heller, blir bare lit mere nedgrodd...

    Kos deg videre med alskens gjøremål!

    SvarSlett
  11. ...du er ikke glemt...vakkert hos deg når du dukker fram...klem ;)

    SvarSlett
  12. Hei på deg:)
    Ja, hvor ble mai av????
    enda så mye flott vær vi har hatt...Tror det er litt sånn for mange om våren...alt våkner til liv, og alt skal skje...
    Ønsker deg gode dager!
    Smil Torunn

    SvarSlett
  13. Liker innleggene dine så godt!
    Koselig å være på besøk her inne :o)

    Vibeke

    SvarSlett