lørdag, april 04, 2009

Takk til GudI år går eg inn i påska med ein ny favorittsalme klingande i hovudet mitt. Salmen vart skriven til Kong Harald sin 70årsdag, og heiter "No stig vår song, vår takk til Gud". Ofte gløymer eg å takke Gud for alle gode gåver han gir meg kvar einaste dag. I dag vil eg takke fordi han har omsorg for meg, og mest av alt fordi han gav son sin for at eg skal få leve evig.

Salmen kan du høyre her, dersom du spolar deg ca 25 min ut i programmet.

No stig vår song, vår takk til Gud
for denne gode verd,
for havets salt, for regn og sol
og himles stjernehær.
Vi takkar deg for storm og frost,
og snø som fell så stilt mot jord.
Vi takkar for den mørke natt,
og vårens tid, for alt som gror.

No stig vår song, vår takk til Gud
for nådens korte tid.
Da skapte du vår vakne sjel
som lid når andre lid!
Ditt tålmod lindrar gamle sår,
men dagleg blir din skapning krenkt.
La rettferd fylle tusen år!
Trøyst våre barn, møt deira lengt!

No stig vår song, vår takk til Gud,
for denne heim, vår jord,
for barnesmil og voggesong og heite kjærleiksord!
Vi takkar for kvar nyfødt dag
da våre sansar opnar seg,
for tankens glans, for hjarteslag
og alle under på vår veg.

No stig vår song, vår takk til Gud
for Han, som er vår fred.
Når Kristus sprenger dødens rom,
fell siste stengsel ned.
Da stig vår song, vår takk til Gud
for spor på strand, for bølgjers slag:
Kom natt, kom søvn, kom morgongry,
kom evig sommars lyse dag.

E. Hoem

I've discovered a new favourite hymn, "No stig vår song, vår takk til Gud". It was written for King Harald's 70th birthday, and it is a "thank you" to God for all his gifts to us. I often forget to thank him for everything he gives to me. Today I want to thank him because he loves me, and because he gave his own son so that I can live forever!

You can listen to this hymn here, if you fast forward about 25 minutes into the program.

15 kommentarer:

  1. så flott salme.
    jeg må bare si meg enig i dine ord!!

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig vakker salme! Og det er godt å bli minnet på å takke..for det er altfor fort å glemme i travle liv..

    God palmesøndag til deg:)

    SvarSlett
  3. Takk for nydelige ord på morgenkvisten......Klem

    SvarSlett
  4. Nydeleg og SÅ innhaldsrik!
    Takk skal du ha.
    Ha ei god Påske med Jesus i sentrum!
    mvh sig

    SvarSlett
  5. Nydelig! Takk for påminnelsen av hvorfor vi faktisk feirer påske!
    Og jeg sender også pakke til deg i morgen!!! (Den har stått i vann, men ikke slått helt rot. Men jeg tror dem er så hardfør at den tåler en tur i posten. Jeg skal bunte den inn med mye vått papir. Så satser vi.)

    Blessings!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  6. Nydelig salme og vakkert bilde du deler;)
    Takk!

    Ønsker deg og dine en riktig god påskefeiring !

    SvarSlett
  7. Nydeleg salme! Takk at du la den ut, eg har ikkje oppdaga den før. Det er viktig å bli minna på. Ønskjer deg og dine ein framleis fredfylt og god påske!

    SvarSlett
  8. Hei Haust :)Du har virkelig en helt nydelig blogg!! Rommet til veslejenta ble utrolig nydelig med den gamle fine senga og de lyse veggene.
    Gulrotkaken ser så lekker ut med marsipangulrøtter at jeg tror jeg må bake en sånn i påsken :)
    Nydelig salme også! Ønsker deg og dine en fin påske! Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  9. Det var en nydelig salme. Den har jeg ikke hørt før.

    godt å bli minnet om påskens budskap og huske å takke for alt Han har gjort for oss.

    Ønsker deg en riktig god påske!
    Miriam

    SvarSlett
  10. Koselig at du likte mitt heimsnikra skap! ;O)
    Og da venter vi til over påske med pakke i posten! Så får du gå og glede deg litt lenger til å få den hjem. "Å vente er også en glede" så...! :O)

    Ha noen nydelige påskedager!
    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  11. Å takke er en fin ting! Ønsker deg og dine ei riktig fin påske!!!

    SvarSlett
  12. God påske til deg og dine!! :)

    SvarSlett
  13. Kor nydeleg!!!
    God påske
    klem

    SvarSlett
  14. Anonym1:04 p.m.

    Tusen takk for viktig påminning! Nyyyydeleg tekst. Vi har dessverre fått ein dårleg vane å finne klagesongar i staden for kor stort det er alt vi har rundt oss, som vu faktisk kan takke for! Takk i gjen og god påske til deg og dine:)

    God påske til deg og dine frå Elisabeth

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett