onsdag, april 01, 2009

God og varm

Eg er glad i å strikke, og når eg har ei ledig stund, går gjerne strikkepinnane mine. Men døgnet har berre 24 timar, og eg rekk ikkje alt eg har lyst til. Då eg kom over mønster på Fanakofte i ein litt nettare modell enn den vanlegaste varianten, kom eg på at eg skulle spørje ei tante av meg om ho kunne tenkje seg å strikke til meg. Og det ville ho!

I love knitting, and when I have a spare moment, I often pick up my knitting needles. But the day has a limited amount of hours, and I can't knit everything! When I saw this pattern, that is a traditional Norwegian "Fanakofte" in a bit more feminine version, I asked one of my aunts if she'd like to knit one for me. And she did!

Det er vår, og dagane vert lengre og lysare, men det er nok av småhustrige dagar der det er godt å kunne smyge seg inn i den gode kofta mi. Den er attpåtil strikka i herleg alpakka og er så lett og mjuk som ein kattunge. Eg skal ikkje fryse! :)

It is spring, and the days get lighter and longer, but there are still lots of cold days when it is wonderful wearing this lovely Fanakofte. It is knit in alpaca and is lightweight and soft as a kitten. I'm not going to freeze! :)

3 kommentarer:

  1. Anonym8:53 p.m.

    Å den såg god ut. Akkurat no frys eg. Godt med gode ullplagg. Kjekt du har nokon som kan strikke til deg. Gratulere med overstått dag i huset. Dei veks fort :-)
    mvh sig

    SvarSlett
  2. Deilig jakke:)

    Dei hadde ein del Bridal Crown igjen enda, så det kan hende du rekk det;) Eg var der på mandag...

    God påske til dere også:)

    SvarSlett
  3. lucky one! to have an aunt like this.

    SvarSlett