torsdag, april 23, 2009

Ahhh...

Er det ikkje godt at det er vår? I dag hadde eg og Vesla lunsj i sola ute i hagen. Brødskiver med tomat og agurk gjekk ned på høgkant, maten smakar SÅ godt når ein er ute!

I love this time of year! Today I and our daughter had lunch in the sunshine in our garden. We ate bread with tomatos and cucumber, and the food tastes SO good when it is eaten outside!

Det spirer og gror både ute og inne. I eine vinduskarmen i stova står to zinkpotter med babyplanter i. Eg gjorde nemleg ein byttehandel med eigaren av bloggen Livs Lyst. Ho fekk ei lita overrasking av meg, og eg fekk avleggar av Misjonærplanten hennar. Som du ser har det gått kjempefint med avleggarane, Liv, tusen hjarteleg takk ein gong til! :)

In my window a couple of baby plants are growing. I made a swap with the owner of the blog Livs Lyst. She got a little surprise from me, and I got the Missionary plant from her. Tank you so much, Liv! :)

7 kommentarer:

  1. Å jo, det er herleg med vår. Syns også at maten smakar best ute i sola.
    Kos deg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ei herleg tid! :) Så koselige bilder, flott å spise ute. Tehetta di var nydelig.

    Har lest og sett igjennom de siste innlegga dine. Likte også så godt den salma du linka til, likte i det hele tatt alle de programmene som ble sendt i mars. Flott sang!

    SvarSlett
  3. Herlig, ja!
    Koselig å lese om deres lille piknik. =)
    Fine bilder. (as usual....)

    Klem, Kathrin.

    SvarSlett
  4. Anonym9:56 p.m.

    Kjekt sjå at du og Vesla nyt livet.
    Måtte vi få fleire slike dagar....
    frå sig

    SvarSlett
  5. What a wonderful spot! Is that a tea cozy? So pretty! The tablecloth looks fun too.

    SvarSlett
  6. avisst er det herlig med denne våren!!! Jeg bobler nesten over her ;)

    Ha en nydelig helg videre der ute dagny ;) Klemmmz fra meg

    SvarSlett
  7. herlig å ete ute!!!
    herlig med alt som spirer og gror!!

    Kos dokke i helga!

    SvarSlett