lørdag, mars 07, 2009

Sjå kva eg fann!

Det er lenge sidan sist eg har vore innom ein brukthandel. I dag fekk eg sjansen til å ha nokre minutt heilt for meg sjølv i ein slik butikk. Fantastisk herleg! Og sjå på denne vidunderlege puta som låg der og venta på meg! No har eg fjerna innmaten og gitt trekket ein god vask. Og så skal den få hedersplass i stova vår!

I haven't been thrifting ages, but today I had some minutes all by myself in a charity shop. Wonderful! And look at this beautiful cushion that was waiting for me there! Now I have cleaned it, and I'm waiting impatiently for it to dry. ;)

11 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Putetrekket er nydelig, i så flotte farger. Koselig at du viser bilde fra Årets Saga, satt og kikka i den her om dagen. :)

    SvarSlett
  2. Der var du heldig....kjempefine farger var det også....Fortsatt go`lørdag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. For ei nydelig puta du har funnet.
    Den var bare flott. Nydelige fareger og mønter.
    Ønsker deg en flott lørdagskveld :)

    SvarSlett
  4. Anonym7:37 p.m.

    Den var berre fin! Du klarer finne det lille ekstra du.
    Såg snurten av deg på kjøpesenteret, men så var du vekk. Mykje folk, sku tru det var Julehandel :-)
    Ha ei flott helg!
    mvh sig

    SvarSlett
  5. mmmmm...heldige du..det var en skatt.ha ei velsigna helg!!

    SvarSlett
  6. Kjempeflott pute da! For et funn! Angrer nå inderlig på at jeg ikke svingte innom Fretex idag likevel....JEG jakter nemlig på en duk ;)

    God lørdagskveld ;)

    SvarSlett
  7. Skulle tro att någon broderat den just precis till DITT hem!

    SvarSlett
  8. Nydeleg pute, med ein kjempefin blåfarge. Skikkeleg heldig!

    SvarSlett
  9. Ja nydelig pute;0) Har hatt en slik i butikken min og bare den var i beige. Endelig kom det noen som ville kjøpe den ;0)

    Ha ei fin ny uke der ute dagny ;)

    SvarSlett
  10. Oh, you are so lucky! That is absolutely gorgeous!

    SvarSlett