søndag, mars 08, 2009

Penselstrøk

På arbeidsrommet har eg fleire lerret med uferdige bilete ståande. I dag fekk eg inspirasjon til å plukke fram penslane mine og gjere ferdig dette biletet. I alle fall trur eg det er ferdig, vi får sjå kva eg synest om det om eit par dagar. :)

In my craft room I have several paintings waiting to be finished. Today inspiration striked, and I picked up my paint brushes and finished this one. At least I think it is finished, we'll see in how I feel about it in a couple of days. :)

Lysta til å male igjen kom då eg såg denne filmen. Jane DesRosier målar utruleg vakre bilete som går rett i hjartet på meg! Bloggen hennar finn du her.

The urge to paint again came after seeing this video. Jane DesRosier creates incredibly beautiful paintings! You can also visit her blog here.

7 kommentarer:

  1. Hmmm, stiligt ;0) og det nederst til venstre på gulvet...Er det erdig eller..? ser spennende ut, jeg elsker jo grått !

    SvarSlett
  2. ble fasinert av den filmen.

    SvarSlett
  3. Den gikk rett hjem ja..utrolig inspirasjon..takk takk....

    SvarSlett
  4. Så flott! Jag fyller snart år...(eller inte?)... Du är så begåvad! Fortsätt att måla! Kanske det kan bli ett galleri (med cafe förstås!):0)

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har visst ikke vært innom bloggen din før, men her en dag dukket bilde av loppis-puta mi opp i ovarsikten over bloggere på NIB... What!? tenkte jeg, hvorfor har bloggeren Haust bilde av puta mi??? :)
    Jeg fant en prikk lik den puta på fretex i haust! ;) Og falt selvfølgelig pladask for den! Så gøy at du har funnet en nøyaktig lik! Koselig blogg du har! Ble litt inspirert av de tovede, fargeglade eggene dere laget! Har aldri tovet før, men nå fikk jeg lyst! Hvordan gjør du det? Kjøper du ferdigfarget ull? Eller er det noe garn du bruker???

    SvarSlett
  6. Hei.
    Ei stund sidan eg var her inne no. Koslieg å sjå bilda dine og lese innlegga. Synst bildet du malar er flott.
    Og dei skjønne tova egga var nydlege. Trur eg må få tak i litt ull og lage slike med gutane...
    Ha ein god dag.

    SvarSlett
  7. Anonym3:56 p.m.

    Godt å sjå at kreativiteten blømer.:-)
    mvh sig

    SvarSlett