tirsdag, mars 24, 2009

Gulrotkake

På fredag hadde eg veninnebesøk, og eg serverte gulrotkake. Denne kaka har eg laga mange gonger, og eg synest den er knallgod. Stadig får eg spørsmål om oppskrifta, så no legg eg den like godt her i bloggen min. Oppskrifta er som fylgjer:

4 egg
2 dl sukker
1 ts vaniljesukker
2 ts natron
2 ts kanel
2 koppar kveitemjøl
3 koppar finrive gulrot
1/4 kopp soyaolje

Visp eggedosis av egg og sukker. Sikt i det tørre. Bland i gulrot og olje til slutt.
Steikast i rund form 26 cm, 175 grader, 55-60 minutt.

Krem:
50 g romtemperert smør eller margarin
125 g melis
1 pk Philadelphiaost

Bland smør/margarin og melis godt, bland så i Philadelphiaosten. Fordel kremen på kaka. Eg pyntar gjerne med søte, små marsipangulrøter. Om sommaren er kaka fin med blomsterpynt.

Lukke til! :)

On Friday a friend came to visit, and I made a carrot cake for the coffee. People often ask for this recipe, so now I'll just post it here in my blog:

4 eggs
2 dl sugar
1 tsp vanilla sugar
2 tsp baking soda
2 tsp cinnamon
2 cups wheat flour
3 cups grated carrot
¼ cup soya oil

Beat eggs and sugar. Mix in the dry ingredients, and finally the grated carrots and the oil. Bake the cake in a round cake tin (26 cm), 175 degrees celcius for 55-60 minutes.

Cream:

50 g room tempered butter/margarine
125 g powdered sugar
1 package Philadelphia cheese

Mix butter and powdered sugar well, then mix in the Philadelphia cheese. Spread it on the cake.

I also use to make cute little marzipane carrots to decorate the cake with. I've also used eatable flowers instead of the carrots, that makes a perfect summer cake.

Enjoy! :)

8 kommentarer:

  1. Denne må eg prøve...

    Tusen takk for Pelergoniumen;D Det er fortsatt liv i den eg fekk i fjor også, om enn litt tuspete for øyeblikket... Gledar meg til begge blomstrar:)

    SvarSlett
  2. Anonym7:56 p.m.

    Så herleg ei kake og herlege glimt frå romma til dei store borna i huset. Du er flink!
    Ha ei flott veke :-)
    alt godt frå sig

    SvarSlett
  3. oj, for en flott kake, denne må jeg prøve.Skikkelig lekker med de gulrøttene på

    SvarSlett
  4. Hei.
    Rekner med at de nyt det samme nydelige vêret som vi.

    For ei lekker gulrotkake!!! Må prøve denne oppskrifta. Mr.4år har snakka om at han vil ha gulrotkake...

    Så fine romma til barna dine blir! Det er så fint å pynte med vakre kjoler!
    Og det arbeidsrommet ditt (og din mann sitt! Super kjekt! Håper eg får til noko slikt i neste hus!!!

    Ha ein velsigna dag!

    Gå med Gud!

    SvarSlett
  5. NAM NAM!
    Eg tek gjerne eit stykkje med deg!!;-)

    SvarSlett
  6. den gulrotkaka er kjempegod, jeg pleier å lage den i muffinsformer av og til, det er også veldig godt! den er så saftig og god! ønsker deg en videre fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Oj, två inlägg som jag inte sett, pga data-trubbel. Härligt! Sommar känsla inne hos dig, haust - så här på våren! Sååå fina barnrummen blivit! Mmmm ... och imorgon blir det gulrotkake her i heimen - men utan de fina marsipanmorötterna - tyvärr.

    SvarSlett
  8. Tusen takk, den ser aldeles nydelig ut. Flott med gulerøtter opp også;)

    Koselig rom under her, og arbeidsrommet ditt, eller dvs din del av rommet ser veldig flott ut.

    Får vi se noe mer av vårutstillingen snart, eller...kanskje til påske?
    Du er så kreativ og flink!
    smil Torunn

    SvarSlett