fredag, mars 20, 2009

Fredag!

Så står helga for døra igjen. Hos oss vert det ei helg med mykje på programmet, så eg brukar fredags formiddag til å lade opp.

It is soon weekend again. Ours is going to be filled with lots of actvities, so I'm using this Friday to take it easy and load my batteries.

Surfar på nettet, les litt og puslar på kjøkkenet. I kveld får eg veninnebesøk, så eg trur eg vil bake ei gulrotkake vi kan kose oss med.

I am blogging, reading a little and working slowly in the kitchen. A friend of mine is coming over tonight, so I think I want to bake a carrot cake.


Og innimellom tar eg ei runde eller to på hekletøyet mitt. Har laga fleire eksemplar av desse pulsvarmarane i det siste, og no var det Vesla sin tur til å få eit par. Dersom du òg har lyst å hekle deg pulsvarmarar, finn du framgangsmåte her.

I am also crocheting a little. I have made several pairs of wrist warmers. These are for our daughter.



Ha ei god helg!

Have a nice weekend!

11 kommentarer:

  1. Fredagen er alltid herlig. Du har tatt mange fine bilder. Til og med melkekartongen ble lekker. :))

    SvarSlett
  2. Go`helg til deg også...deilig med en rolig formiddag du:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Anonym3:43 p.m.

    God helg til deg også!
    Herlege pulsvarmarar, takk for inspirasjon. mvh sig

    SvarSlett
  4. Koselige bilder (som alltid)!

    Hørtes deilig ut med venninnekveld og gulrotkake :o)

    Ønsker deg en god helg,
    Vibeke.

    SvarSlett
  5. God helg til deg og ;)

    Nydelig det første bildet ditt, men dersom jeg skulle strikka pulsvarmere hadde det blitt litt av en helg det kan jeg fortelle deg ;0)

    Klem

    SvarSlett
  6. Herleg med slike rolege dagar:D God helg!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!
    Likte spesielt godt der første bildet..
    Herlig stemning!
    God helg!
    J.

    SvarSlett
  8. Så koselige og forfriskende bilder! Det første var spesielt fint, syns jeg. Flott arbeidsrom du har ordna deg også, det er så praktisk med slike hyller. Fint også.

    SvarSlett
  9. Så hyggelig at du har fått glede av oppskriften. Fine bilder, æææææzz ååålveizzz. =) God helg.

    SvarSlett
  10. Takk for oppskrift, eg er i heklemodus for tida... Fine saker i oppvaskstativet...

    Ha ein kjekk sundag vidare!

    SvarSlett
  11. Hei! Håper dere har hatt en fin helg! Høres ihvertfall ut som du hadde en fin fredag:) Jeg har "lånt" en idè fra deg, og nevnt det i innlegget mitt i dag, håper det er ok! klem fra silje.

    SvarSlett