tirsdag, mars 24, 2009

Frå barneromma

Ting tar tid når ein har mykje som skal gjerast, men no er i alle fall delar av barneromma ferdige, og eg kan vise bilete av det som ser mest presentabelt ut. ;) Det var stor stas for dei to eldste å få kvar sitt rom, og Vesla var svært fornøgd med å sleppe lys om kvelden når Storebror lurer seg til å lese Donald etter sengetid!

Things take time when you have lots of stuff to do. Now we have finished at least parts of the children's beedrooms, and I can show you the most tidy corners. ;) The two oldest were excited to have their own rooms, and our daughter was very pleased with not having to try to sleep with the light on when her big brother was reading comics after bedtime!

Vesla fekk ny seng på det nye rommet sitt. Den er kjøpt på loppis og har fått nokre strøk med maling. Eg likar godt dei høge gavlane på den, men det er kanskje ikkje så praktisk på eit rom der senga må plasserast midt på ein vegg slik som dette. Den stenger ein del for dagslyset i rommet, så vi får sjå om vi kjem på ei anna løysing etterkvart.

Our daughter got a new bed in her bedroom. It is bought at a flea market and painted white.

Storebror sitt rom er kvitt slik som Vesla sitt, men i staden for sukkertøypastellar har han tilbehør i blått og grått. På golvet har han eit stort, godt teppe i ull, supert for ein som likar å sitje på golvet og bygge lego!

No skal eg ta eit dykk i stoffhaugane mine, eg trur Storebror har bruk for eit vatteppe til rommet sitt, nemleg! :)

Big brother's room is white just as our daughter's room, but instead of sweet pastels, his room has grey and blue as accent colours. There's a large wool carpet on his floor, which is really nice for someone who loves sitting at the floor playing with lego!

Now I'll go and have a look at my fabrics, I think he needs a quilt for his room. :)

7 kommentarer:

  1. så lyse og lette rom!
    Beint så eg vert misunnelig, skulle ha pussa opp nokre soverom her òg, men den tida...
    ..strekk ikkje heilt til...
    Endå..

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint ut! =) LYST og deilig. Vi pusser også opp soverom til ungene nå. Men det tar sin tid.... =) Fin tirsdag ønsker jeg deg. Klem.

    SvarSlett
  3. Superfine rom! Eg vil tru det er kjekt å endeleg få sitt eige rom. Her er det berre vetlatrollet som framleis må dele rom med mor og far...Eg må gje slepp på mitt kjekke rom til overs når ho skal få rom...

    Enn så lenge klagar ho ikkje..Ha ein fin dag vidare!

    SvarSlett
  4. I love the simplicity of these rooms and the white. How I wish I had white walls. So calming. Cherrie

    SvarSlett
  5. LEKKRE bilder !! supersøt seng med høye gavler : )

    SvarSlett
  6. så flotte rom, lyse og delikate.

    SvarSlett