fredag, mars 27, 2009

Ferdig!

I forrige innlegg om barneromma skreiv eg at eg skulle leite i stofflageret mitt etter noko å lage eit vatteppe til Storebror av, og no er det ferdig. Eg landa på eit stripete bomullsstoff frå Jysk. Teppet var ganske raskt å lage, men eg gjorde nokre tabber undervegs, så det egnar seg ikkje akkurat for detaljfotografering! ;) Likevel duger det til sitt bruk, og gjer lesehjørnet til Storebror mjukt og innbydande å setje seg ned i, enten det er han sjølv som vil ha ei fredeleg stund med teikneseriar, eller det er vi vaksne som skal lese litt høgt før sengetid.

In my last post about the children's bedrooms, I wrote that I wanted to make a quilt for our son. (I think "blanket" is a more accurate word to use...!?!) I chose a cotton fabric with stripes on it. I made some mistakes during the process, but it is still a nice addition to our son's reading corner. It makes the chair soft, cozy and inviting.

I dag har eg vore ute og saksa litt i kirsebærtreet vårt. Knoppane er tjukke og saftige, og no håper eg på vakre, kvite blomstrar på desse greinene om nokre dagar!

Today I've been outside butting some branches from our cherry tree, i hope they will blossom in a few days!

God helg!

Have a nice weekend!

21 kommentarer:

  1. Ser så koselig ut på det rommet. Godt med et mykt teppe å sitte på.
    Herlig med kvister som kommer med blomster nå. Gir oss et håp om at ikka alt for lenge er det slik ute også.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Så fint teppet ble, og veldig koselige barnerom! Du har så god smak!

    God helg til deg og familien din!

    SvarSlett
  3. Teppet ser perfekt ut i mine auger :) Ha ei super helg du også :) Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Alltid kjekt å lesa på denne bloggen, du er så flink og kreativ :) så koselige barnerom, her kan eg henta inspirasjon til me skal fikse rom til den lille! Ha ei gode helg!

    SvarSlett
  5. For et utrolig koselig gutterom! Den stolen MÅ jo bare innby til mange koslige lesestunder:)
    Og slike kvister ja.. kanskje jeg må en tur i hagen i ettermiddag..

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe du laga.
    Fint og koselig rom.
    Det vert fint når disse greinene sprett ut.
    Ønska deg ei god helg
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder...

    jeg er også glad i gulrot kake, og lager det ganske ofte.
    Syntes du hadde pyntet den så fint!!
    Har du laget de marsipangulrøttene selv??

    SvarSlett
  8. Jannicke: Ja, eg har laga gulrøtene sjølv. :)

    SvarSlett
  9. Vakkert, fredfullt og innbydende!
    Liker så godt bildet på veggen også, det strammer liksom det hel inn. Benken er så flott, og teppet ser jo så fint ut.
    Ha en glad helg! Klem fra kaspara

    SvarSlett
  10. En deilig lesekrok og et koseleg barnerom. Du er flink:) God helg!

    SvarSlett
  11. Anonym8:42 p.m.

    Both rooms are gorgeous, and i love your plaid!

    SvarSlett
  12. teppet var veldig koselig!

    SvarSlett
  13. Hei!
    Her hadde jeg ikke vært før. Men det var jammen gøy å titte inn. Så mange fine bilder og det ser kjempe fint ut i huset deres!

    Ha en fin dag.
    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  14. Og forresten; så koselig å lese blogg på dialekt. Jeg er ikke akkurat noen ekspert... så er det Telemark???? Eller...??? Hhihi

    Hilsen fra Ljo :O)

    SvarSlett
  15. Takk, Livs Lyst, kjekt at du fann vegen til bloggen min! Eg kjem frå Nordvestlandet, og brukar nynorsk her i bloggen. :)

    Takk for koselege kommentarar de andre òg! :)

    SvarSlett
  16. Anonym2:55 p.m.

    Flott teppe!
    Trur det var litt snø i lufta, men trur på våren alikevel.
    Lurt å ta inn kvistar, då får du våren litt på forskot.
    Ha ei gild helg.
    mvh sig

    SvarSlett
  17. Ja så koselig at du tittet inn til meg! Jeg kommer nok igjen hit inn også. For her likte jeg mye....!

    Ha en fin dag!
    Hilsen fra Ljo :O)

    SvarSlett
  18. ...det er sp bra i denne bloggverden..vi ser bare det du vil vise os..og teppet ser suverent ut..og sender du nedover noen greiner...elsker dem...ha ei super helg..nå sprer pizzalukta seg i huset...mmmm....

    SvarSlett
  19. Så flott teppet ser ut!
    Og så kjekt å sjå vårteikn!

    SvarSlett
  20. Så flott! Jeg er i hvert fall imponert på avstand, hihi... Er nok mer enn jeg hadde klart uansett ;) Kjempekoselig ser det ut i den kroken... Og takk for oppskrift på gulrotkake, håper å få prøvd den ut snart :) Ha en herlig søndag! Synnøve

    SvarSlett
  21. Så flott da ;0)

    Syns du tar så utrolig delikate bilder Dagny ;0)

    Ha en flott søndagskveld der ute.

    Klemmmmz

    SvarSlett