mandag, mars 16, 2009

Ein fredens plett på jord...

Eg fortalte for nokre veker sidan at dei to største ungane er i ferd med å få kvart sitt rom, og at det gjorde at eg måtte gje frå meg arbeidsrommet mitt. Eg og mannen har no felles arbeidsrom/datarom. Det var godt å ha eit eige rom til det kreative rotet mitt, men eg er godt nøgd med den nye løysinga òg. Her kjem eit lite bilderas frå min del av rommet. :)

A few weeks ago I told you that our two oldest kids were going to get seperate beedrooms, and that I had to give up my old craft room. I and my husband are now sharing one work room. It was wonderful having my own room for my creative mess, but I also like this new solution. Here are some photos from my side of the room. :)













21 kommentarer:

  1. Nyyyyyyyyyyyyyydelig!!!
    Så heldig du er. En deilig plett på jord, virkelig. Ahhh.... vi har ingen rom til overs i vårt hus, alle rom brukes til å sove i, foruten stue, kjøkken, bad og tv-stue.... Men jeg venter på den berømte garasjen.... der skal det bli plass til meg. Inntil da, så får kjøkkenet duge. =)

    Nyt livet og kreativiteten din. Klem.

    SvarSlett
  2. Du har nå jammen en flott arbeidsplass der også. Ikke værst å ha så pass menge rom i huset at en kan ha en slik arbeidsplass. Min mann og jeg har også felles kontor og syrom. Men vårt er nok noe mindre enn ditt ja.
    Du får nok utført mye krativt arbeid der.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er! Sånn rom vil jeg og ha ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  4. Anonym1:11 p.m.

    Ser verkeleg flott ut din del av rommet. Kan no vere kjekt å dele også. ha ei kreativ og god veke!
    mvh sig

    SvarSlett
  5. For et utolig vakkert arbeidsrom! Ser ut et inspirerende rom:)

    SvarSlett
  6. Det ser da ut til at du har funnet deg godt til rett i de nye omgivelsene. Og litt felleskap er vel koselig også. Plass nok ser det ut til å være i det rommet ihvertfall. Og du, det er en imponerende orden du har i sysakene dine! Herlige bilder.

    SvarSlett
  7. I love the spae. It feels calm and obviously great for creativity.

    SvarSlett
  8. Så heldig du er! Synes det der kjempeflott ut :) Mye bedre enn mitt "kreative rom", som er gjesterom/mannens datarom/mitt kontor, sukk... Så vanligvis ender jeg opp på spisebordet på stua, hehe ;) Skulle gitt mye for å ha et slikt rom som deg! Ha en fin uke! Synnøve :)

    SvarSlett
  9. nydelig arbeidsplass!
    og utrolig flotte bilder!
    lekkert å se på.

    SvarSlett
  10. For et HÆRLIG rom!!!!
    Åh, her må kreativiteten blomstre:)

    SvarSlett
  11. Ååååå... så skulle mina tyger också ligga -hade jag tänkt! Lyckliga du! Njut varje stund där i "din värld". Gläder mig till att få del av det du skapar där!

    SvarSlett
  12. For ein flott arbeidsplass:)

    SvarSlett
  13. Så herlig arbeidsrom!! Det må være inspirerende å holde på der - selv om du nå må dele det med mannen! Kos deg!

    SvarSlett
  14. Så nydelig og harmonisk rom! Her tror jeg ganske sikkert jeg hadde funnet både roen og inspirasjonen.
    Det så deilig ut med et så ryddig rom også, minner meg om at jeg trenger å få litt orden på mannen min og mitt felles arbeidsrom. Synes det er koselig å sitter med hvert vårt men alikevel være sammen.
    Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  15. Så godt med ein fredens plett på jord...hihi. Freistande fargesamansetning på stoffa dine. Kjekt å ha slik orden! Mitt hobbyrom er for det meste kontor...men snart så ordnar det seg nok...

    Ha ei fin veke vidare...

    SvarSlett
  16. hi
    gullig docka...tack för att du visade hur man gör flickr badgen :)

    SvarSlett
  17. FOr ein koselig arbeidsplass du har.
    Slik plass ønska eg meg. Men det vert nokre år til.
    Ha en fin veke vidare
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei på deg Haust. Tusen takk for koselig kommentar hos meg, det varmer. Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake. Du sier du liker min blogg, og jeg må si at jeg liker din også. Har ikke vært inne hos deg før, men jeg har allerede linket deg, slik at jeg kan komme innom igjen.
    Du har masse nydelige bilder og masse håndarbeidsprosjekter, og det liker jeg.
    Ønsker deg en fin dag...
    Hilsen fra Minmill

    SvarSlett
  19. Ohhh, hvor er det et dejligt arbejds/hobby værelse. Lyst og venligt, og med alle stofferne i øjet. Lækkert !

    Og så må det da også være hyggeligt at dele rummet med manden, selvom ndet nok kræver lidt mere oprydning (vuille det i hvert fald gøre for mg, når ejg er keativ roder jeg frygteligt).

    Klem Maria

    SvarSlett
  20. It looks perfectly feminine and cute. Tee hee, I hope sharing works out :)

    SvarSlett
  21. raining sheep:
    quote: "It looks perfectly feminine and cute"
    Then you should have seen the other half of the room ;)

    -Haust's husband-

    SvarSlett