torsdag, februar 19, 2009

Rett opp handa, alle som likar striper!


"Rett opp handa, alle som likar...(fyll inn kjøttkaker, kylling med tåfis, sjokolade osb.)" er ein av favorittaktivitetane til ungane her i huset. Eg kan i alle fall rette opp handa til spørsmålet i overskrifta - eg ser striper overalt, og likar det! :)

"Everybody who likes stripes, raise your hands!"

"Everybody who likes...(insert meatballs, chicken that smells like feet, chocolate etc.)" is a favoutite activity in our house these days. I have to raise my hand when it comes to stripes, I see stripes everywhere, and I like them! :)

6 kommentarer:

  1. *rekker handa høyt til værs*

    SvarSlett
  2. Rekker opp handa så langt jeg kan her fra vinterferietilværelsen min:)

    SvarSlett
  3. Æ e me æ å....stripes ja..ikke stars..digger de som er på himmelen..men helst ikkje på kle...ha ei suveren natt...

    SvarSlett
  4. den leken der har vi her i huset.
    alltid like populær!

    SvarSlett
  5. Jag också! Och rutor och prickar!!!

    SvarSlett
  6. Då rekker eg opp handa! Eg nok ei av dei som fell for striper, ja...

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett