mandag, februar 09, 2009

Meistring

Hemmafrun fortel om korleis det er å oppdage at ho kan noko ho ikkje heilt trudde at ho kunne. Meistring gir sjølvkjensle! Eg har også begynt å så smått få taket på noko eg har drøymt om å lære: å droppe den trygge auto-funksjonen på speilreflekskamerat mitt og lære korleis eg sjølv skal ta kontroll over eksponeringa. Det var rundt nyttår at eg endeleg tok meg sjølv i nakken og begynte å lese om korleis kameraet fungerer, og kva eg må gjere for å få dei bileta eg ynskjer. Først var det berre vanskeleg. Og innvikla. Håplaust. Men så gjekk det eit lys eller to opp for meg, og kombinert med øving, prøving og feiling, ser eg at denne kunnskapen gir meg mogelegheita til å ta betre bilete. Hurra! :) Eg har langt å gå enno, men eg er på veg!

I dag var det restar etter morsdagspresangprodukjon som vart fanga av kameraet mitt. Perlepynt pent innpakka og overlevert saman med frukost på senga varma godt i morshjartet mitt!

PS! Ei nettside som har vore til stor hjelp for meg i forsøket på å forstå manuell bruk av kameraet, er denne. Eg har lagra den som "foto - begripeleg" i bokmerkelista mi. ;)

Doing something you thought you wasn't able to is wonderful! I am beginning to get a grip on something I've been dreaming of learning: how to control my camera manually. About a month ago I started reading about how the camera works, and about what to do to get the photos I want. At first it was just hard. And complicated. Hopeless. But then I started to understand, and combined with practice, I now see that this knowledge gives me the opportunity to take better photos. Hurray! :) I still have a long way to go, but I'm on my way!

Today it was left overs after the weekend's mother's day gift production that was captured by my camera. :)

PS! A website that has been a great help in my struggle to understand how to use my camera manually, is this one.

6 kommentarer:

  1. tusne takk for tips.
    den nettsiden skal jeg jammen sjekke ut. kjekt med foto altså!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fin uke også :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  3. dette plagdes jeg lenge med før jeg fant ut av det,men legg merke til hvor fine bilder du tar nå...

    SvarSlett
  4. Lukke til med øvinga! Eg er ei av dei som ALDRI les bruksanvisninga, eg berre prøver og prøver og prøver...(til eg gjev opp og MÅ lese...hihi)

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  5. Ja det er jo det som er det morroe med speilrefleks....du kan styre alt viss du vil. Nå har jeg min stående stort sett på A for Aperture....da kan jeg styre litt selv. Men er trygg på at lukketiden blir riktig. Men jeg har begynt å bruke M av å til...bare for å leke meg.

    Takk for tipset til en flott side

    SvarSlett
  6. Pioneer Woman is fabulous! If you're just starting to learn that part of your camera I'm very impressed - you take great photos! I can't always read your postings, but I love your work!

    SvarSlett