fredag, februar 27, 2009

Medan dagane går...

..rullar prosjekt 365 framover her hos meg. I dag er eg på dag 110.

While the days are passing by, my project 365 is rolling on. Today I'm on day 110.

Det er ikkje kvar dag eg er like motivert til å ta eit bilete, men eg gjer det likevel. Eg må innrømme at eg innimellom heng litt etter med å få lagt ut bileta same dagen, men eg har ikkje slurva med sjølve fotograferinga. Som regel vert det også til at eg tar fleire bilete når eg først er i gong. Og eg synest eg får løn for strev, i form av trening i å fotografere. Ein vert ikkje betre dersom ein ikkje øver!

Some days I'm less motivated to take a photo than others, but I still do it. I must admit that sometimes I am a bit late with the posting, but I have never skipped taking the photo. Mostly I take several photos since I've already got the camera in my hands. And I think the work pays off: I get pracise!

I tillegg synest eg det er artig å sjå tilbake på dei bileta eg har teke så langt. Dei er visuelle knaggar å henge minne på. Desse bileta gjer at eg hugsar meir frå dei siste 110 dagane enn eg elles ville gjort, det er eg ganske sikker på!

I also enjoy looking at the photos I've taken so far. They are visual pegs to hang my memories on. These photos help me remembering a lot more from the last 110 days than I otherwise would have done, that I am pretty sure of!

Ha ei god helg!

Have a nice weekend!

9 kommentarer:

  1. jeg er virkelig imponert over prosjektet ditt, og ikke minst resultatene! herlige bilder i dette innlegget!

    SvarSlett
  2. Ja det er helt sikkert at en tren litt hjelp for å huske alt.
    Vil få ønske deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  3. flotte bilder!!
    god helg til deg :)

    SvarSlett
  4. spennende prosjekt du har :)

    SvarSlett
  5. Hei! Ja, det er veldig mange fine bilder her inne hos deg! Et artig prosjekt. Og ikke minst artig med den utstillinga som du har sammen med ungene. Herlige egg dere har lagd. Det er jo så koselig med slike hobbyprosjekter hjemme. Virkelig kvalitetstid! :)

    SvarSlett
  6. Så vakre, sarte bilder du tar. Spesielt de øverste her ;)

    Håper du får ei flott helg ;)

    SvarSlett
  7. ..syns du tar så personlige og vakre bilder...ha ei super helg du også!! ;)

    SvarSlett
  8. Hei! Synes bildet med stolen foran tulipanene var helt nydelig!

    SvarSlett
  9. The photo with the back of the chair is beautiful, I like this kind of delicate and pastel colours.
    Reminds me of summer days, which in fact are not so far away;)...

    SvarSlett