tirsdag, februar 10, 2009

Kong Vinter på besøk

Vi har fått skikkeleg vintervér! I dag baud morgonturen på kvitt landskap med lette snøfiller i lufta. Då eg var nesten heime att, dukka sola opp, og eg angra på at eg hadde lagt att kameraet inne. Men Minsten sov godt i meitaien, så eg lista meg inn etter kameraet og fekk tatt nokre bilete av vinteren.

We've got lovely winter weather right now. Today I walked through a white landscape on my morning walk. Light snow flakes were falling, but the sun came out when I was almost back home, and I wished I'd taken my camera with me. Our baby waqs sleeping tight in the meitai, so I went for the camera and took another trip outside to take a few photos.

Paraplyen måtte vere med for å beskytte kameraet, for der var fortsatt snøfiller i lufta.

I was also carrying my umbrella to protect my camera against the last snow flakes in the air.

Skal lure på kva naboane tenkte om den underlege nabokona som virra rundt i hagen med baby på magen, kamera og paraply tidleg om morgonen. :)

I wonder what the neighbours were thinking if they saw me in the garden early in the morning, with our baby on my tummy, carrying my camera in one hand and the umbrella in the other hand. :)

10 kommentarer:

  1. Spørs om ikke naboene dine har sett mye rart før HEHE.
    Nydelige bilder ble det i hvert fall.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som et festlig syn!! Hvis jeg var naboen din tror jeg at jeg hadde smilt for meg selv, tatt med paraplyen og kameraet mitt ut i min egen hage og tatt et bilde av deg.... Kasnkje du hadde fått komme på bloggen min under overskriften "Underlig morgenskue"! (fnis)

    Ha en god ettermiddag!

    SvarSlett
  3. I always think the same when I'm taking pictures outside.Last time I felt really strange it was when I and my husband went to a big public historic garden we have near by, in the most amazing pouring rain, with umbrellas, taking pictures of everything around.

    Alfazema

    SvarSlett
  4. Syns jeg ser deg ja..jeg driver å tar makrobilder i buskene til naboene..ikke et hakk bedre enn deg...men paraply har jeg ikke prøvd...ha det best!!

    SvarSlett
  5. Hade jag vetat det hade vi gått på tur lite tidigare idag... för att få oss ett gott skratt;0) Vi fick också en del till att le idag, när 3-åringen gick med skidor och "feller" på bara asfalten! Snön hade redan smäl på cykelvägen! Vackra bilder IGEN! Nu kan du snart ge ut en fotobok tycker jag!

    SvarSlett
  6. Naboer..Hvem bryr seg om de...

    Nydelige stemningsbilder du har tatt, det skal vinteren ha; den skaper magiske bilder ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Flotte bilder!! eg ser deg for meg med paraplyen ute i hagen og knipsa vilt ;) men pytt, pytt..naboane får dei kva dei vil, for resultatet vart så bra at et er det viktigaste!
    Ha ein fin onsdag!

    SvarSlett
  8. Synd vi ikke er naboer. Mine naboer lurer nemlig ofte på hva jeg driver med når jeg ligger flat på plenen med kamera. Knis.

    Ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  9. Let the neighbours think what they want, you made the best pictures ever. I love your blog and I love the idea of a bathmat, I like to make one for the girls bathroom when i painted everything. Thanks for the tip.

    SvarSlett
  10. Så koselig dere har det! Nydelige bilder og stemningsfull blogg.

    SvarSlett