mandag, februar 16, 2009

"Jeg snører min sekk..."

Jeg snører min sekk, jeg spenner mine ski,
nå lyser det så fagert i heien!
Fra ovnskroken vekk, så glad og så fri
mot store, lyse skogen tar jeg veien!

Eg snørte vel ikkje sekken akkurat, men skia fann eg i alle fall fram i går. Det var lenge sidan sist, gitt, men du så kjekt det var! Eg og dei to største ungane fekk oss ein frisk tur i nydelege skispor i skogen medan mannen passa Minsten heime.

Yesterday I and our two oldest kids went skiing in the woods. Great fun!

Eg lurte på om det var indianarar som hadde slått leir i skogen vår, men Vesla kunne opplyse om at det var barnehageungane som hadde vore på ferde. ;) Det var i alle fall eit artig innslag langs skiløypa!

I was wondering if Indians had moved into our woods, but our daughter told us that it was the children in the kinder garden that had been there. ;)

6 kommentarer:

  1. Å, så härligt det ser ut! Bra det inte var indianer, då hade du väl hamnat i kläm - så nära cowboy-folket som du bor. Idag hade jag förresten ett inlägg om tyger, och efteråt kom jag på vem som säkert har påverkat mitt undermedvetna; DU. Nu kom jag nämligen på att du också skrev om tyger förra veckan. Sorry - inte meningen att härma!

    SvarSlett
  2. Anonym8:20 p.m.

    Godt du brukar naturen og skogen! Tenk den er rett bortom meg og eg er der nesten aldri. Såg herleg ut!
    mvh sig

    SvarSlett
  3. Kjekt du kom deg på ski. Godt med litt trim.
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig! =)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Har du hørt hovedøen social clubs versjon av "Jeg snører min sekk" ? Anbefales. Fin å ha på øret når man er på skitur også og i hvertfall mens man spiser frokost før turen! :)

    SvarSlett
  6. Hei, så mykje koselig det var å lese her.
    Det er alt for lenge sidan eg var innom her.
    Huff at dokke har hatt ei slik fæl sjuke. Godt den er over.
    Og at de har fått nytt snøen.
    Og for ei herlig kosebukse du hadde!

    Vi har fått levert frå oss nøklane til huset vi solgte. Så no retter vi blikket framover. Har ikkje komt i orden her enda... men litt etter litt skal det bli. Mykje blir satt vekk, for vi skal flytte igjen i august/september. Da til neste hus som vi skal kjøpe. Faktisk barndomsheimen til mannen min, med låve og marker. Så det blir spennende....

    SvarSlett