lørdag, februar 07, 2009

Drøymer, grublar...

Det er fint å ha ein stabel fine stoff liggjande på enden av spisebordet som ein inspirasjonspost i kvardagsløypa mi. Nokre er loppefunn, nokre er nye. Når eg går forbi, kastar eg eit blikk på stoffa og drøymer om kva eg skal lage av dei. Det er endelause mogelegheiter i ein slik stabel!

It is nice having a stack of nice fabric pieces lying at the end of our dining table. Some of them are thrifted, others are new. When I pass the table, i take a look at them and dream of what I can make of them. The possibilities are endless!

5 kommentarer:

  1. Stoffene er jo så fine! Kan tenke meg at du liker å kaste et blikk eller to på denne stabelen. :)

    SvarSlett
  2. ..deilig å bare gå og se på dem også..ei stund...kanskje jeg forteller mer om drømmen min en annen gang.... ;)den har ihvertfall med kreativitet å gjøre..LAG ei super helg!!

    SvarSlett
  3. Flotte stoff, Det grønne dynetrekket er bare herlig.
    ja stoff er flotte å se på.
    Blir spennede å se hva det blir av det etter hvert.
    Ha en flott kveld og god søndag :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Ja, slik synes jeg det er også, og skulle gjerne hatt et eget syrom med maaasse stoffer i alle slags farger og mønstre :) Og så klart masse penger til å kjøpe alt jeg har lyst på, hihi... Veldig fine stoffer du har her :) Ha en fortsatt fin helg! Synnøve

    SvarSlett