søndag, februar 08, 2009

Drøymer, grublar II

Eg er kanskje ein slik som startar i feil ende. Eller er det rett ende? I alle fall har eg ein tendens til å starte med detaljane først. Som då eg kjøpte sykkelkorga lenge før eg hadde råd til sykkelen. (Men sykkelen kom på plass etterkvart, den!)

No har eg laga ei badematte til badet eg ikkje har. Det vil seie, bad har vi, sjølvsagt, men det er mildt sagt nitrist. Håpet er å få gjort noko med det snart. Vi set pengar til side og gler oss til å kunne ta morgonstellet i eit lyst og triveleg rom - i motsetning til eit rom med gusjerosa fliser og generelt dårleg romløysing.

I think I have a tendency to start projects in the wrong end sometimes. Or is it the right end? I start with the details first. As when I bought my bicycle basket long before I could afford the bicycle itself. (But I got it, after some time!)

Now I've made a bath mat for the bathroom I don't have. We have a bathroom, of course, but it is a really sad looking room. We hope to be able to do something about it soon. We are saving money and look forward to start the day in a bright and cozy room, instead of a room with ugly tiles and a generally bad room solution.

I går kom eg på ein idé eg fekk i bloggen til SouleMama ein gong. Ho hadde sydd ei snerten badematte med fine stoff til rettsida og ein gamal handuk til bakside. Lett å lage, lett å vaske i maskina. Det var ikkje langt frå tanke til handling, og på eit par nokså korte arbeidsykter, innimellom amming, middagslaging og andre familieaktivitetar, vart badematta vår til. Eg trur eg vil sy eit par eksemplar til, slik at eg raskt kan forandre litt på fargane på badet, ettersom det meste elles der inne vil vere kvitt. Og så skal eg kjøpe ein bit antiskli-netting, eller kva det heiter, til å leggje under, slik at ingen sklir og bryt lårhalsen. ;) No legg eg badematta pent til side og håper at eg snart får bruk for den på nytt bad!

Yesterday an idea from SouleMama's blog came to my mind. She had made a lovely bath mat with nice fabrics for the front and a thrifted towel for backing. Easy to make, easy to clean in the washing machine. I made my bath math in little pockets of time during the day, between breast feeding, making dinner and other family activities. I think I'll make one or two more, so that I can easily change the mood of the room with different colours. I'll also buy a piece of anti slip material to place under the mat to prevent slipping and leg breaking. ;) Now I'll put the mat aside and hope I'll need it soon in our new bath room!

12 kommentarer:

  1. Ein aldeles glimrande idè!! Det må eg berre prøve...når bringkluten er ferdig...hihi

    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  2. Så søøøøt badematte!! Elsker fargene og mønstrene på den. Jeg har det også med å henge meg opp i detaljene, ti,hi. Jeg kjøpte rødt halsbånd med diamanter på til hunden lenge før den var i hus :-)
    Gratulerer med morsdagen, klem :-)

    SvarSlett
  3. nydelig badematte.
    god ide!

    SvarSlett
  4. Så koselig badematte med herlige og vårlige farger!

    Så koselig at du ligger litt i "forkant" med sånne småting. Det er jo viktig å ha drømmer! Sånne små detaljer gjør det gjerne enda kjekkere og motiverende å realisere de store prosjektene...?

    Lykke til med badfornying en gang der i fremtiden!

    SvarSlett
  5. Så herlig da å lage noe mens en gleder seg til at badet blir ferdig. Nydelig matte. Den vil lyse opp på et hvit bad.
    Ha en god søandagskveld :)

    SvarSlett
  6. Matten ble fin - det er helt i orden å ha detaljene på plass i god tid. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Anonym6:16 p.m.

    That's a lovely mat for the bath! I think you would enjoy this blog: cottagemagpie.com

    She is remodeling her bathroom, and it is looking beautiful.

    California

    SvarSlett
  8. Anonym6:40 p.m.

    Flott med detaljar!
    Og ei badematte er no som ein start på det nye badet :-)
    Ha ei flotte veke!
    mvh sig

    SvarSlett
  9. It is always good to be positive and your making such a lovely mat reflects that attitude. Well done! Cherrie

    SvarSlett
  10. så fin den ble,er det noe jeg ønsker meg aller mest er nok et nytt bad,det er en 80 talls dillemma på badet vårt nå,så du ga meg en ide om hva jeg også skal sette penger til sidet for.

    SvarSlett
  11. For eit bra tips!!! Ei slik badematte skulla eg ha sydd til min mamma som snakka om at ho treng ny badematte. Kanjs eg får tid til å sette i gang snart.
    Ha en fin veke
    Klem

    SvarSlett
  12. Det var en god ide som jeg også har lyst til å sette til liv! Det er alltid hyggelig med noe hjemmelaget og spesiellt også får man det akkurat slik man ønsker. En strålende dag til deg også:)

    SvarSlett