tirsdag, januar 13, 2009

På stovebordet...

I går var ungane klare for ei ny runde med brodering. Koseleg å kome inn i stova i dag og sjå fuglen til Storebror liggje på bordet og vente på flinke fingrar som skal sy litt til. Denne gongen teikna storebror mønsteret sjølv. Han teikna fuglen på papir først. Eg teipa teikninga opp på eit vindauge, la ein bit kvitt bomullslerret oppå papiret og teikna av fuglen med tusj som løyser seg opp i vatn.

Arbeidet deira inspirerer meg, eg har også lyst til å brodere...

Yesterday the kids wanted to embroider. I loved coming into our living room today, seeing our son's bird embroidery on the table, waiting for eager hands coming to embrioder a bit more. This time our son drew the pattern himself. He drew it on a piece of paper, and I transferred it onto cotton fabric.

Their work inspire me, now I want to embroider too...

9 kommentarer:

  1. Så flinke unger du har! De blir nok inspirert av moren sin, tenker jeg. :)

    SvarSlett
  2. Kjekt når inspirasjon går ring :-)

    mvh sig

    SvarSlett
  3. Så flott at ungene inspirerer! Her i huset en storerbror emd strikking på skolen,men han sliter no innmari han da ;0)

    SvarSlett
  4. Ja du klarer tydeligvis å inspirere ungene dine til å være kreative. Flott er det.
    Ønsker deg en flott onsdag :)

    SvarSlett
  5. Spent på ka du ska te med da...brodering er koselig handarbeid....!! Bloggen din er så ren og vakker...fri for fiksfakseri...Ha en vakker kveld..eller natt kanskje... Klem :)

    SvarSlett
  6. very nice!
    :)
    this is such a cozy place to visit!

    SvarSlett
  7. how did i not know that you had a blog?!??!!
    i only thought you had a flickr account.

    great to see you over here. :)

    SvarSlett
  8. Så koselig da... :) Uff ja, jeg har jammen ikke brodert noe siden barneskolen tror jeg, kanskje jeg skulle prøvd meg igjen...? Aldri for sent ;) Ha en fin dag! Synnøve :)

    SvarSlett