fredag, januar 09, 2009

Nybaka

I dag hadde vi nysteikte rundstykker til frukost, og det på ein fredag! Eg prøvde nemleg noko nytt: kaldheving i kjøleskapet over natta. Eg brukte ei oppskrift frå Ulrika Olsson (skroll ned for oppskrift) sin koselege blogg . Deiga var enkel å sope ihop og trille til rundstykker i går kveld, og så var det berre å setje dei i omnen i dag tidleg. Det vert ikkje siste gongen!

Today we had freshly baked buns for breakfast. I tried something I haven't done before; rising a yeast dough in the fridge over the night. It was really easy and it won't be the last time I do it!

14 kommentarer:

  1. hørtes fristende ut.
    Har aldri prøvd kaldheving, men har en venninne som har godsnakka om denne metoden i mange år. =)
    Kanskje man bare må prøve.....

    Takk for svar angående kamera.
    da vet jeg hva jeg skal se etter.=)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Deilig med ferske rundstykker:) Mange fine innlegg under her...God helg!

    SvarSlett
  3. Det hørtes veldig herlig ut på en fredags morgen, og oppskriften høres veldig enkel og grei ut! Mange fine og kjekke innlegg! Takk for en kjekk blogg :) Ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. Uha, for en dejlig ide :-) Længe siden jeg har lavet brøv med koldhæving. Og brødene / rundstykkerne blir endda så utrolig gode på den måde synes jeg. Der blev jeg inspireret.
    Tusind tak for kommentar om min nederdel, hi hi. Ser vi er mange her i bloggene der priser hverdagen. Det gør mig glad :-)

    God weekend til dig også
    Klem Maria.

    SvarSlett
  5. Mm, hørtes deilig ut! Har aldri prøvd før jeg heller, men hørtes jo fabelaktig lettvint ut. Det liker vi.
    God helg til deg:)

    SvarSlett
  6. Å dette har jeg lurt på... Det skal jeg jammen meg prøve :)
    Ha en fabelaktig flott helg
    *Siv*

    SvarSlett
  7. Kaldheving har jeg da hørt om, men det er noe jeg aldri har fått prøvd ut i praksis. Men jeg må si det fristet veldig å prøve, det er jo fantastisk deilig med nystekte rundstykker på morgenen:-) Klem B:-)

    SvarSlett
  8. Dette høyres veldig freistande ut! Skikkeleg kjekt med nybaka varme rundstykker til frokost...nam

    SvarSlett
  9. Jøsses, er det mulig... Men tror nok aldri jeg kommer til å få det til her i huset, for mye annet på morgenen. Da må jeg kanskje kutte treninga men da blir jeg sur...

    Takk for tipset og det så jo utvilsomt spennende ut. Kaldheving...Hm

    God helg der ute!

    SvarSlett
  10. Har ikke prøvd slik bakst, men det høres fristene ut. Godt med nybakte rundstykker til frokost.
    Kan forstå at det er populært
    Riktig god helg :)

    SvarSlett
  11. Deilig!
    Eg har og ei kaldhevingsoppskrift. Deiga er ganske "våt", så etter at den har heva i kjøleskapet over natta, bruker eg skjei til å sette rundstykka på steikeplata.
    Alltid godt med nybakt!

    God helg.

    SvarSlett
  12. Dette må prøvast! Har høyrt om kaldheving sjølvsagt, men aldri prøvd det. Søndagsmorgonane brukar eg å stå opp tidleg og bake, men kanskje eg kan prøve denne varianten i helga!!! Såg utruleg godt ut!!! Takk for tipset! God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  13. Mmm, det hørtes godt ut, og så praktisk å kunne kaldheve deigen over natten da...! Ingenting som nystekte rundstykker til frokost :) Ha en fortsatt herlig helg! Synnøve

    SvarSlett
  14. Anonym6:21 p.m.

    Kjekke tips du viser oss.Har eg overskot skal eg prøve det i kveld.
    Fortsatt god helg og pass opp for vind.
    mvh sig

    SvarSlett