søndag, januar 18, 2009

Mmm...

Det er mykje som duftar godt her i verda, men ei av mine favorittdufter er dufta som smyg seg ut i kjøkkenet når eg åpnar ein ny kaffipose og heller den over i kaffiglaset. Mmm...

There are many lovely scents in this world, but one of my favourite scents is the one that spreads in the kitchen when I open a new bag of coffee and fill it into the empty coffee container. Mmm...

Eg er ikkje så uhyre kresen på kaffien, eg lagar meg både pulverkaffi, trakte- og presskannekaffi, men aller helst espresso frå Bialettien når eg har tid til det. Uansett er det luksus i kvardagen å kunne setje seg ned og kose seg med ein varm kaffikopp.

I'm not very picky when it comes to coffee, I enjoy both instant, coffee from the french press and the coffee maker, or espresso from my Bialetti when I've got time for it. Either way it is everyday luxury sitting down to have a break with a cup of coffee.

På med stearinlysa og god musikk, så skal ikkje eg forlange meir. :)

Light the candles and turn on some good music, and I'll not ask for more. :)

9 kommentarer:

  1. Ja..det er flere som har kaffien på norgesglass ser jeg....å det er såå godt med lukta av fersk kaffe..og pulveret.....Og musikken nydelig som alltid...vi er på vei fra ekteparhelg med UIO...toppers....men farlig glatt over fjellet fra hadeland....God veke til deg ;)

    SvarSlett
  2. Duften av nykvernet kaffe elle rnyåpnet kaffepose er noe av det beste jeg vet også - selv om jegmest drikker te :-)
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett
  3. ja den lukta er heeerlig! Stilig med kaffe i glasset.

    Jeg hadde et lite prosjekt på vaske rommet vårt i dag og da hvanet vaskepulveret på norgesglass. Har lagt ut bilder på siden min. Ta gjerne en tur innom...

    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. Enig i at kaffe luktar godt, og eg drikk ikkje kaffe eingong:)

    Ha ei fin veke:)

    SvarSlett
  5. Takk for det du deler med oss. Alt frå herlege dufter til nydeleg musikk.(lyttar på den her og no)
    Kjenner ei dame som vart veldig glad for god hjelp med bilstereo av husbonden din. Kjekt med hjelpsame folk! Ha ei flott veke!

    mvh sig

    SvarSlett
  6. Du har så rett. Det dufta nydeleg!
    Eg oppbevara min kaffi også på eit slikt glass :)
    Klem

    SvarSlett
  7. jeg drikker ikke kaffe,men elsker lukten av den,kos deg så masse.

    SvarSlett
  8. Den sangen "var til meg" i dag! =)
    Tusen takk, kjære du.

    SvarSlett
  9. @Daria: da har ikke du bodd rett ved et kaffebrenneri. fyttekatta!

    @haust: God musikk = Spotify ;)

    SvarSlett