fredag, januar 16, 2009

Fredagsstemning

Ein dag i juleferien stod eg på ein kjøkkenstol og balanserte for å ta nokre bilete av kjøkkenhylla vår, og så gløymde eg å leggje dei ut i bloggen. I dag kom eg plutseleg på dei, og det kan vel passe med nokre rolege stemningsbilete ein fredag i januar òg. Slik håper eg nemleg at mi helg vert: roleg, koseleg og med tid til å tenne lys!

I took these photos of our kitchen shelf at Christmas, but forgot to publish them. Today I suddenly remembered them, and I think they represent a mood I want for the coming weekend: calm, cozy and lots of time for lighting candles!

Ha ei god helg!

Have a nice weekend!

11 kommentarer:

  1. ha en kjempefin fredag!!!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder. Du har det fint på kjøkkenhylla. Likte så godt bildet av jenta. :) God helg!

    SvarSlett
  3. What a nice foto!!!What for an atmosphare!!! I love that Noa Noa picture, I have one fron that set of cards in my working room:).... have a great weekend and take care!!!....*Marie*

    SvarSlett
  4. Stemningsfullt og fint. Så flott med den viktige påminninga på tavla....

    Ta ein tur innom bloggen min og bli med på feiringa, flotte premier!

    SvarSlett
  5. Nydeleg!! Koselig å sjå på.
    Ønska deg ei nydelig helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Mmmm flotte bilder! jammen gir du masse inspirasjon! Håper pnegen for bildet er på plass! Det skal sammen med vinner bildet få heders plass i min nye leil! klem og ønske om en super dag

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder. Flott lysglass du har. Ønsker deg ei koselig og rolig helg :)

    SvarSlett
  8. JAAAAA, det passer VELDIG bra i dag;) Takk skal du ha!
    Ønsker deg en koselig og rolig helg!
    smil Torunn

    SvarSlett
  9. Så fine bilder! Herlig bilde av jenta di (?) også:) Håper helgen har blitt/ er som forventet:)

    klem

    SvarSlett
  10. Kosrlige bilder, jeg synes du har det så fint! Ønsker deg og dine en god søndag!

    SvarSlett