søndag, januar 11, 2009

Forankring

Jula er over, pynten er pakka ned, men jula sin hovudperson er her framleis. Eg takkar for at eg har han i livet mitt!

Jesus sa til henne: Eg er oppstoda og livet. Den som trur på meg, skal leva om han så døyr. Og kvar den som lever og trur på meg, skal i all æva ikkje døy. Trur du det?
Ho seier til han: Ja, Herre! Eg trur at du er Messias, den levande Guds Son, han som skal kome til verda.
Johannes 11, 25-27

Christmas is over, the decorations are packed away, but the person we celebrated is still here. I'm so thankful that he is in my life!

Jesus said to her: "I am the resurrection and the life. He who believes in me will live, even though he dies; and whoever lives and believes in me will never die. Do you believe this?"
"Yes, Lord," she told him, "I believe that you are the Christ, the son of God, who was to come into the world.
John 11, 25-27

17 kommentarer:

  1. Nydelig!!!
    Ønska deg g dine ei nydeleg veke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja det er viktig at Jesus ikkje blir pakka vekk med julepynten. Men at vi gir han rom i kvardagen vår. Ha ei flott veke!
    mvh sig

    SvarSlett
  3. I love to read your posts:).... hugs *Marie*

    SvarSlett
  4. Det er så godt at Jesus har fått komme inn i mange heimar i Norge. Håper enda fleire åpner døra for Han i 2009!

    Ha ei god veke.

    SvarSlett
  5. Thank you for this wonderful reminder!

    SvarSlett
  6. Takk for det du deler:)
    Ønsker deg en velsignet uke!

    SvarSlett
  7. ..god start på uka for meg dette...be blessed ;)

    SvarSlett
  8. så nydelig :) Ha en virkelig flott uke!!

    SvarSlett
  9. Og vet du...jeg synes det høres enda bedre ut på den flotte nynorsken din..:) Det blir liksom ikke så utilgjengelig, men mer enkelt og ekte (sa bokmåljenta:)

    Ha en ei flott og velsigna uke.

    Klem Lena

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Så oppmuntrende og sant! Det er godt å få gå sammen med Ham hver hverdag!

    Vær velsignet

    SvarSlett
  12. Det er sant, vi må ikke pakke bort julens hovedperson sammen med julepynten. Takk for det fine du skrev.

    SvarSlett
  13. ..viktige og fine ord :)
    Godt å ta med seg når vi går inn i en ny uke.
    Varm hilsen til deg :)

    SvarSlett
  14. "Do you believe this?"
    Yes, I believe.

    Alfazema

    SvarSlett
  15. Hei igjen:)
    Teppet kostet 500, nedsatt fra 800!
    KLEM:)

    SvarSlett
  16. Så sant,så sant....
    Klem fra Maliva

    SvarSlett