torsdag, januar 01, 2009

Eit nytt år

Eg startar det nye året med eit bilete av øyredobbane mine som låg på stovebordet i dag tidleg, etter at eg plukka dei av meg seint på kvelden i går. Vi hadde ein koseleg nyttårsaftan, først med ettermiddagskaffi hos Hemmafrun, og etterpå middag og ein fredeleg kveld heime saman med familien. No nyt vi at mannen enno har nokre fridagar att, batteria er med andre ord fortsatt på lading. :)

Takkar dykk alle for året som gjekk, og ynskjer dykk eit godt nytt år!

18 kommentarer:

  1. Virkelig fine farger på øredobbene dine, stilige! Gleder meg til å følge bloggen din også dette året.

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Godt Nytt År til deg ogs, Posidriv! Og takk for det gamle. Jeg er så glad for at du tok opp bloggingen igjen, for det er alltid like koselig å titte innom deg.

    SvarSlett
  3. Ønska deg og dine riktig godt nytt år.
    Klem

    SvarSlett
  4. Godt Nytt År! Nydelige øredobber.

    SvarSlett
  5. Gode nyttårsønsker til deg!

    SvarSlett
  6. Ja, jammen var det kjekt;0) Gleder meg til det nye prosjekt "bedelys" i 2009.

    SvarSlett
  7. dejlige farver...

    jeg ösnker et godt nyttaar og glaeder mig tilo at se alle dine dejlige inlaeg paa bloggen.

    kram anja

    SvarSlett
  8. Godt nyttår!

    Fint at du dukka opp att i 2008-

    SvarSlett
  9. Anonym8:54 p.m.

    Velsigna godt nyttår!
    Kjekt å møte deg både her og der. :-)

    mvh sig

    SvarSlett
  10. Godt nyttår til deg og dine:)

    SvarSlett
  11. Er innom som snarest for å ønske deg alt godt for året 2009 :)

    SvarSlett
  12. Så fine de var! Nydelig farge. Ønsker deg og dine alt godt for 2009:):)

    SvarSlett
  13. Hei Haust :)Ønsker deg et godt nytt år! Så nydelige øredobber du har..Virkelig spesielle!
    Skjønner godt at du fikk lyst til å ta bilde av dem..
    Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  14. Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
    Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  15. godt nytt år!!!

    SvarSlett
  16. Nå skal jeg huske på ålegge deg til i bloggrollen min så ser jeg når du kommer med innlegg ;0)

    Du har så vakker stemning inne på din blogg ;0)

    Ønsker deg et godt nytt år !

    SvarSlett