fredag, desember 12, 2008

"Til stallen i Betlehem går tre vise menn..."

I fleire år har eg vore på jakt etter ei fin julekrybbe, utan å finne noko som tilfredsstilte smaken min. Tanken om å lage ein eigen variant har ulma i meg ei stund, men det var ikkje før eg såg Noralill sitt prosjekt at julekrybba vår begynte å ta skikkeleg form inne i hovudet mitt.

I've been looking for a nativity sets for several years without finding one that I really liked. The thought of making our own has been there, but it wasn't until I saw Noralill's project that it started taking shape inside my head.

Eg var hos Hemmafrun og henta meg kvistar, og så var det berre å fyre opp limpistolen. Eg brende meg sjølvsagt kraftig på den farleg varme limen eit par gonger, og det er best å ikkje bruke vinkel og vater på stallen vår, men no har Maria, Josef og det lille Jesusbarnet ein enkel stall å ta inn i her hos oss.

Using some dry branches and a glue gun, I made a stable.

Enn så lenge står den tom og stille...

It is empty and quiet inside it...

...men ein engel laga av Vesla på søndagsskulen svevar over stallen.

...but an angel made by our daughter at Sunday school is flying above the stable roof.

Og i det fjerne (på andre kanten av skjenken...) er det nokon som nærmar seg. Dei har sett ei stjerne og veit at noko stort er i ferd med å hende!

And far away (at the other side of the sideboard...) someone is coming closer. They have seen a star and know that something big is about to happen!

Dei ser ut som om dei gler seg, synest eg!

They look very excited, I think!


Eg har funne fram eit lys med juleduft og gler meg, eg og! :)

I have lit a canle with Christmas scents and feel the excitement too! :)

18 kommentarer:

  1. Så flott krybbe du har laget!! Jeg mangler også en stall til mine figurer.. kanskje jeg også skal begi meg ut på et slikt ingeniør- og tømrerarbeid! :) Koselig med disse tingene som ungene dine har laget! Kos dere videre!

    SvarSlett
  2. Så lurt med den hjemmelaga stallen, og koselige figura! Mine barn er no så store/voksne, at de nekter meg å ta fram de tingene de laga som små, de syns de er aalt for stygge. Rart det der! Ønsker deg ei fin adventshelg!:)

    SvarSlett
  3. Er innom for å ønske deg en velsignet adventshelg!
    Så flott krybbe :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  4. Koselig krybbe!!

    Ha en fin helg. Klem Mette

    SvarSlett
  5. Så enkel, men fin stall! Og herlege vise menn, då, det er noko eige med filt i jula!

    SvarSlett
  6. Så flott den var da. Du har vært flink.
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  7. Anonym5:59 p.m.

    Kjempekoseleg! Gler oss til å sjå resten av krybba etter som dagane går. .-)
    med ynskje om god helg i heimen for liten og stor
    mvh sig

    SvarSlett
  8. Denn krybben er jo virkelig kjempeflott! Helt enkelt men utrolig effektivt. Ha en strålende helg! Pillepalle

    SvarSlett
  9. Underbart! Jag har aldrig sett så fina vise män förut! Vilken lycka att få ha något så fint i vardagsrummet! Fick "ståpäls" när jag läste och såg innlägget.

    SvarSlett
  10. Må seie eg er skikkeleg imponert! DEN var skikkeleg fin!! OG ikkje minst BEIN...hmmm korleis klarar alle å lage ting som er beint?? Trur trygt du kunne drege fram vateren på denne stallen...hihi...

    Og så flotte vise menn, som kanskje finn vegen til stallen??

    Ha ei riktig fin 3.adventshelg!

    SvarSlett
  11. Kjempeflott stall, og utruleg sjarmerande figurar:)

    Her skal oliventreskrubba frå Betlehem fram på sundag. Denne stallen og er litt utypisk, men eg synest den er knallfin. Kjem nok eit innlegg når ho er på plass.

    Ha ei god natt:)

    SvarSlett
  12. Veldig fin, Posidriv!
    Så skjønne figurer også. Love it! =)

    Kathrin.

    SvarSlett
  13. Utrolig flott julekrybbe den var kjempe fin.

    Julelys skal jammen jeg kjøpe meg i morgen goså.

    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  14. For en kjempeflott stall!!! OOg de tre visem menn!!!!!! Soleklare favoritter til julens sjarmpris. Kjempefine!

    God helg!

    SvarSlett
  15. Den stallen skal du ikke se bort i fra at jeg kopierer. Vår krybbe har nemlig ingen ordentlig stall.

    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  16. So pretty and sweet. I love handmade!

    SvarSlett
  17. Åååååå, dette blir en fantastisk fin stall og julekrybbe!
    En kjempefin idè!
    Tror jeg må ut og plukke greiner i morga, og finne fram limpistolen!

    Jeg var så heldig og fikk en nydelig julekrybbe fra Filippinene i fjor. Men Maria og Josef og Jesus barnet kunne trenge en stall!

    SvarSlett
  18. Hei min venn. Du hadde eit spørsmål ang dei islandske brødkakene eg laga.
    Dei er eit skikkeleg pirke arbeid og ein må vere tålmodig...... men dei er veldig gode. Dei må vere veldig tynne.Lagar dei runde. Så brukar eg eit "rulljern" med eit slikt mønster.Mønsteret viser bokstaven "V" i rekke og rad.. Hvis ein ikkje har eit slikt jern må ein skjære for hånd med ein kvass kniv...( jernet får man spesial laga på Island) Deretter må eg "flette" V-mønsteret med å legge en over en...osv....litt vanskelig å forklare...men dette tar tid. Så blir dei stekt på same måten som smultringar. Veldig god saman med smør, og røkt lambekjøt slik dei blir servert på Island. :)
    Ønska deg ein fin søndag.
    klem

    SvarSlett