søndag, desember 14, 2008

Så vart det lussekattar i år òg!

Rett nok vart dei ein dag forsinka, men det kan vel umogeleg ha noko å seie, vel! Lussekattar til søndagskaffien er ikkje å forakte. Lussekattar er eit nokså nytt fenomen for min del, luciadagen vart aldri feira verken på skulen eller heime då eg var lita. Men eg likar denne underlege, krøllete gjærbaksten, og dei siste åra har vi baka lussekattar kvart år her hos oss.

Today I and the two oldest kids made "lussekattar". These are traditional Swedish buns containing saffran, made for the festival of Saint Lucy (December 13th, so we are one day too late this year...). We never celebrated this festival when I was a kid, but now the children celebrate it in kindergarden and sometimes at school also here in Norway. The children make "lussekatter" and dressed in white, with candles in their hands, they sing the Lucia-song and hand out the buns, often to people in retirement homes.

Og når vi attpåtil har vorte utstyrt med ekte safran frå ein viss svenske, ja då vert det ekstra stas med luciabaksten! :)

15 kommentarer:

  1. Ja, lussekatter er godt. Og disse såg virkelig gode ut. Har ikke bakt det i år. Har bakt masse lussekatter før om årene. Både i barnehagen og heime. Ekstra gode blir de med safran i.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  2. De så nydelige ut! Vi bakte i går, men nå fikk jeg jammen lyst på flere:) Jeg ønsker deg en fortsatt fin førjulstid! klem fra silje.

    SvarSlett
  3. Hei Haust :)Det er aldri for sent med Lussekatter og dine ser fantastiske ut!!! Bildet var så levende og klart at jeg var klar til å sette tennene i en med en gang :)Herlig med fersk gjæbakst!
    Det hvite skapet ditt er så koselig og så var det så fint med de to hjertene som henger på hvert sitt dørhåndtak..Ønsker deg en fortsatt fin 3 søndag i advent!
    Hilsen Krdemomme :)

    SvarSlett
  4. Den svenske er et aldeles flott eksemplar av arten..og believe me..jeg er mye i Sverige med jobb!!
    Lussekatter ble det hos oss og..medbrakt til kirkekaffe hos gode venner...

    Ha ei super uke.... ;)

    SvarSlett
  5. Saffran var ju lite gammal, men årets leverans har tyvärr blivit försenad. Ser inte ut som det påverkade resultatet! Ha en god dag!

    SvarSlett
  6. ja..hæ?knappen er allerede git bort til ei god venninne som falt for den...skal skaffe flere tror jeg....koslig knappedame ..sjekk linken på sida mi....Kos deg videre i da,,,og husk det VIKTIGSTE!!

    SvarSlett
  7. Disse så gode ut og flotte :)
    Du er flink!!! Ha ein fin dag.
    Og ei fin ny veke
    Klem

    SvarSlett
  8. Såg aldeles nydelege ut! Iallefall når eg veit at lussekattar er kjempegodt! Eg har faktisk aldri baka lussekattar...berre ete dei..Hadde store planar om å bake i år,men men må satse på neste år eg....

    Ha ei fin veke vidare!

    SvarSlett
  9. ååå det så virkelig godt ut!!! Gjør ingenting om de kom en dag for sent nei, var sikkert like gode til kaffien:) fin og inspirerendes blogg!!! ha en fin førjulstid :) moni

    SvarSlett
  10. Nammnamm! Jeg baker også lussekatter hvert år, men desverre ikke i år (har ihvertfall ikke gjort det så langt), jeg får se, noen ganger baker jeg på lillejulaften slik at de er nybakte når julefreden senker seg på kvelden.

    SvarSlett
  11. OOoooooo:) Det ser fortreffelig-helt-fantastisk ut! Elsker gjærbakst!

    SvarSlett
  12. Anonym9:07 p.m.

    Dei såg veldig gode ut. Eg laga ikkje i år. Vonar alt er bra med liten og stor.
    frå sig

    SvarSlett
  13. Mmmmm, dette såg riktig godt ut!

    SvarSlett
  14. Nam, de ser da virkelig gode ut...! Vi pleide å feire lucia både hjemme og på skolen, men vi pleide aldri å lage lussekatter... Hvert år så tenker jeg at jeg skal prøve, men hvert år så går det i glemmeboken, hehe :) Kanskje neste år? God natt til deg! Synnøve :)

    SvarSlett
  15. Ojoj, de så fristende ut! Det begynner vel å bli lovlig seint å bake lussekatter nå, kanskje, og et par andre ting å henge i med i dagene som kommer. :)

    SvarSlett