fredag, desember 05, 2008

Førebuing

Eg har ikkje tenkt å gjere noko voldsomt styr ut av julebaksten i år. Merkeleg nok dukkar det som regel opp julekaker frå året før når vi opnar kakeboksane i desember, så det er like greit å ikkje overdrive. Det vert ikkje snakk om 7 slag her i garden, med andre ord. Men eit aldri så lite pepparkakehus kan vere koseleg. Eg har sett diverse fantastiske pepparkakebyggverk rundt omkring i bloggland, og vår versjon kan nok ikkje måle seg med desse kunstverka. Men jammen er det koseleg likevel! Og så godt som det luktar i stua av det!

Eg tok også med ein idé frå Den gode feen, nemleg gelatinplater til glas i vindauga og lysslyngebelysning inne i huset. Smart!

Ellers vert det stadig fullare i julegåvekorga i stova vår. Eg har vore tidleg ute med å kjøpe og lage gåver i år, så no kosar eg meg berre med å pakke inn. Ein pakke eller to i ledige augeblikk er mykje koselegare enn å pakke alt i ein sleng, då vert eg berre lei. Kjekt å ha pakkane liggande framme òg, fungerande som ein fin adventsdekorasjon.





I helga får juleførebuing vere juleførebuing, vi skal ha barnedåp i helga og må konsentrere oss om det.

Ha ei fin helg, alle saman!

22 kommentarer:

  1. Beautiful, beautiful tags.....Is in the basket the adventscalendar? So sweet.....and the white table is so wonderful!!! Wish you a cozy weekend!!!! See you *Marie*

    SvarSlett
  2. Helt nydelig!!! God helg! Klem Beth

    SvarSlett
  3. Det var et kjempeflott pepperkakehus! Smart med gelatinplater i vinduene :) Likte veldig godt bordet det står på også, er det gammelt...? Masse lykke til med barneåp i helgen! Synnøve :)

    SvarSlett
  4. Så fint det var med lys i pepperkakehuset :-) Den må jeg prøve meg på i år også :-)
    Ønsker deg en flott helg, og lykke til med barnedåp!

    SvarSlett
  5. Nydlige bilder fra deg i dag..og lykke til med dåpen i helga..Guds velsignelse over babyen og dere alle ;) Klem fra meg som skal til København i helga med storejenta vår...gleder meg ;)

    SvarSlett
  6. Anonym4:09 p.m.

    Kjempekoselege adventsbilete frå heimen din. Guds signing over barnedåpen!
    klem frå sig (utan smitte vonar eg, har hangla i lenger tid)

    SvarSlett
  7. Huset var fint det. Koselig med "glass" i vinduene og lys inni.
    Ha ei flott helg med barnedåp :)

    SvarSlett
  8. Så flott a gitt! Veldig lykke til med barnedåp. Stor klem

    SvarSlett
  9. Gode lykkeønskninger til helgens barnedåp;) også så koselig du har pynta...liker det enkle, naturtro;)
    smil Torunn

    SvarSlett
  10. Nydelig pepperkakehus!! Vi prøvde oss på varianten fra Albertines Verden, med å knuse bringebærdrops å legge inni vinduene før steking, og det ble fint det også, bare ikke helt gjennomsiktig;-)
    Og det er godt å høre at ikke ALLE lager 7 slag, her har vi pepperkaker (fra ferdig deig) og kransekakestenger (også fra ferdig deig;-), men vi er ikke sååå begeistret for de tørre kakene, så de blir ikke spist likevel!! Ha en super helg, og kos dere med barndåpen! Klem B:-)

    SvarSlett
  11. Synes pepparkakehuset ditt var kjempeflott eg.....Pakkane er jo berre nydelege, og med kjempekoselege til - frå lappar:)

    Gratulerer med dåpsdag, og masse lukke til. Håpar de får ein flott dag. Det er noko heilt spesielt og få lov til å legge barnet i Guds hender på denne måten. Tenker tilbake på desse øyeblikka med stooor glede. Må Gud velsigne dagen, og barnet.

    Klem :0)

    SvarSlett
  12. Så flott pepperkakehus. Nydelig! Likte bildene dine så godt også. Flotte!

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder:) Lykke til med barnedåpen!

    SvarSlett
  14. You have a beautiful home in a beautiful country. Your life looks so lovely...

    SvarSlett
  15. Det er alltid så vakkert hos deg....Fryd for øyet!

    Ønsker deg lykke til med barnedåp denne helgen :o)

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  16. Tusen takk min venn. For dei koselige orda du skriver til meg. Og for dei vakkre billeta du viser meg.
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  17. what a lovely gingerbread house...

    :O)

    kram anja

    SvarSlett
  18. Kjempeflott pepperkakehus! Bli med på pepperkakehuskonkurransen 2008! Gå inn på http://pepperkake.setts.net
    for mer informasjon.

    Sees vi?

    SvarSlett
  19. Så fine bilder og deilig å se et ordentlig tradisjonelt pepperkakehus! Det minner meg om slik mamma laget det når jeg var liten. Vi skal til å bake pepperkaker i dag og vi gleder oss Ü

    Lykke til med barnedåp!

    SvarSlett
  20. Så koselig førjulsstemning hos dere! Ønsker dere en fin dåpsdag i dag.

    SvarSlett
  21. Jeg har noe til deg i bloggen min...

    SvarSlett
  22. Ligg noko til deg inne hos meg:)

    SvarSlett